Potins de Hollywood et bitcheries assorties !!!
-
Paparloutte
- Magicien des Mots
-
Paparloutte
- Magicien des Mots
-
Paparloutte
- Magicien des Mots
Pêcherosée a écritBon ben j'ai assez mise de nouvelles ce matin ... Au tour de mes photos maintenant !!!
Fermez vos yeux si vous ne voulez pas voir ce qui suit...
De toute façon n'étant pas présente du week-end dans cette section ayant une trop lente connection, ben je vous laisse des souvenirs à l'avance...
Êtes-vous prêt(e)s ?
5
4
3
2
1
0
PARTEZ !!!
Ne te gêne surtout pas pour en remettre des de mègne !!! J'aime ça
Fermez vos yeux si vous ne voulez pas voir ce qui suit...
De toute façon n'étant pas présente du week-end dans cette section ayant une trop lente connection, ben je vous laisse des souvenirs à l'avance...
Êtes-vous prêt(e)s ?
5
4
3
2
1
0
PARTEZ !!!
Ne te gêne surtout pas pour en remettre des de mègne !!! J'aime ça
nancy31f a écrit
Kim Kardashian is a New Pussycat Doll
Raunchy burlesque act The Pussycat Dolls have a new member - and she is perfectly qualified for the role.
Kim Kardashian - who fell pray to a leaked sex tape on the Internet - will join the crew for their Las Vegas revue show in August.
She first achieved fame through her close friendship with jailbird heiress Paris Hilton, then notoriety when a video of her having sex with then-boyfriend RayY-J leaked.
Kim will follow in the footsteps of plenty of sex kittens including Scarlett Johansson and Carmen Electra
Le bas de sa robe
Kim Kardashian is a New Pussycat Doll
Raunchy burlesque act The Pussycat Dolls have a new member - and she is perfectly qualified for the role.
Kim Kardashian - who fell pray to a leaked sex tape on the Internet - will join the crew for their Las Vegas revue show in August.
She first achieved fame through her close friendship with jailbird heiress Paris Hilton, then notoriety when a video of her having sex with then-boyfriend RayY-J leaked.
Kim will follow in the footsteps of plenty of sex kittens including Scarlett Johansson and Carmen Electra
Le bas de sa robe
-
marie lilly
- Manitou de la Parlotte
-
marie lilly
- Manitou de la Parlotte