Potins de Hollywood et bitcheries assorties !!!
Adrian Grenier has played video Britney Drives Me Crazy
Entourage star Adrian Grenier, aka Vincent Chase, speaks out on Britney’s shaved head at the The Academy of Television Presents: An Evening with Entourage. Watch the video below!
The event was held at the The Leonard Goldenson Theater in L.A. on Friday.
Little known fact: Adrien, now 30, appeared in Britney’s 1999 music video “(You Drive Me) Crazy.” Maybe that’s why his views on Brit’s recent public trauma are so reasoned, thoughtful and sympathetic!
Entourage star Adrian Grenier, aka Vincent Chase, speaks out on Britney’s shaved head at the The Academy of Television Presents: An Evening with Entourage. Watch the video below!
The event was held at the The Leonard Goldenson Theater in L.A. on Friday.
Little known fact: Adrien, now 30, appeared in Britney’s 1999 music video “(You Drive Me) Crazy.” Maybe that’s why his views on Brit’s recent public trauma are so reasoned, thoughtful and sympathetic!
"La vie serait bien plus heureuse si nous naissions à 80 ans et nous approchions graduellement de nos 18 ans"
Mark Twain

Mark Twain

-
marie lilly
- Manitou de la Parlotte
babychoux a écritstiii je suis encore devant l'ordi........regardez ce que j'ai fais pour éviter de perdre du temps à faire le lavage.....
je reçoit à souper demain et je voulais que notre chambre ne soit pas un taudis...et ce même si la belle-famille n'ira surement pas dans notre chambre
enfin....il ne faut pas qu'il déplace la porte car sinon tout va tomber
je suis un enfant terrible.. .ne le dites pas à ma mère
en plus je le prend en photo hahahaha!!
je ferai mon lavage dimanche
ta pas honte Babychoux?
je reçoit à souper demain et je voulais que notre chambre ne soit pas un taudis...et ce même si la belle-famille n'ira surement pas dans notre chambre
enfin....il ne faut pas qu'il déplace la porte car sinon tout va tomber
je suis un enfant terrible.. .ne le dites pas à ma mère
en plus je le prend en photo hahahaha!!
je ferai mon lavage dimanche
ta pas honte Babychoux?