..:: Tara Oram's Fan Thread ::..

Venez discuter de tout ce qui touche l'émission Canadian Idol!
Seniorita
Seigneur de la Causerie
Messages : 7018
Inscription : sam. juil. 05, 2003 12:00 am

Message par Seniorita »

J'aime beaucoup mieux ce que j'entends sur son myspace que ce que j'entendais à Canadian Idol...

Ça devrait bien marché son affaire, ça sonne bien.
Avatar de l’utilisateur
bizou37
Seigneur de la Causerie
Messages : 8995
Inscription : lun. mars 08, 2004 1:00 am

Message par bizou37 »

Seniorita  a écritJ'aime beaucoup mieux ce que j'entends sur son myspace que ce que j'entendais à Canadian Idol...

Ça devrait bien marché son affaire, ça sonne bien.

effectivement, c'est beaucoup mieux que ce qu'elle fesait à CI même si j'aimais
Avatar de l’utilisateur
~*Chris*~
Intronisé au Panthéon
Messages : 29249
Inscription : sam. oct. 08, 2005 3:00 am

Message par ~*Chris*~ »

Moi aussi, Bizou
felix
Immortel du Domaine
Messages : 12660
Inscription : sam. juin 28, 2003 12:00 am

Message par felix »

Citation :Rising Star Tara Oram Featured in New Series, The Tara Diaries on CMT

Wednesday, June 25, 2008



The Tara Diaries Premieres Sunday, July 20 at 9 p.m. ET/6 p.m. PT


TORONTO, June 25 /CNW/ - She was voted off Canadian Idol in a surprise upset last summer but Tara Oram is not giving up. Viewers at home can follow Tara's journey to the top in the new CMT series The Tara Diaries, premiering Sunday, July 20 at 9 p.m. ET/6 p.m. PT. With the help of family, friends and her community of fans on MyCMT, Tara is determined to make it, while balancing life, love and stardom.

This interactive six-week series, produced in Canada by Henry Less Productions in association with CMT, documents the Newfoundland native's transition from Hare Bay homegirl to Nashville sensation. With every step comes an important decision, so Tara turns to her boyfriend, Idol winner Brian Melo, her high-flying manager Ron Kitchener, and her fanbase at MyCMT for advice.

"For the first time, viewers will be invited to participate real-time in an artist's career decisions. Through online polls the fans will help determine results, like Tara's final CD cover or video treatment at the end of each episode," said Ted Ellis, Vice President, Programming, CMT Canada. "This unprecedented experiment will create an instant investment between fan and star."

"The Tara Diaries is not your standard documentary about the events of a young female country artist with a new record deal. Our goal was to flip the standard, and show the humour that evolves from tense situations, either through animation or scrïpted comedic shorts. The result is a fun series thanks to Tara's charm and sense of humour," said Steve Cochrane, Series Writer and Director.

With determination and the support of some of the best in the music biz, Tara was signed to Open Road Recordings - home of such stars as Doc Walker, Johnny Reid and The Road Hammers.

To help prepare for the premiere of The Tara Diaries, Tara is looking for original songs for her new album and is putting the call out to fans to write, perform and upload their submissions to CMT.ca. Tara and her management will choose their five favourites and then turn it back to the fans to vote online - the song with the most votes may land on Tara's first CD.

To top it all off, tonight at 7 p.m. ET/4 p.m. PT CMT30 hosted by Paul McGuire will have the North American premiere of Tara's first-ever music video "Fly Girl", which follows the release of the single on the radio earlier this week.

The Tara Diaries will also have a strong Web presence with behind-the-scenes extras and personal notes from Tara herself on CMT.ca.

CMT Canada, available in over 9.5 million homes, is Canada's source for country music lifestyle programming. Exploring themes relevant to country music and country music fans, the network offers an exciting mix of comedy and dramatic series, movies and country music news, videos, concerts and specials. CMT's Video Advantage Program, established in 2000, supports the production of original music videos for Canadian artists. The station's website, www.cmt.ca, is Canada's number one website dedicated to country music.

CMT is owned by Corus Entertainment, a Canadian-based media and entertainment company. Corus is a market leader in both specialty TV and Radio. Corus also owns Nelvana Limited, an internationally recognized producer and distributor of children's programming and products. The Company's other interests include music, television broadcasting and advertising services. A publicly traded company, Corus is listed on the Toronto (CJR.NV.B) and New York (CJR) Exchanges. Corus' website can be found at www.corusent.com

source:
http://www.tradingmarkets.com/.site/new ... s/1713559/





JOYEUX NOEL ET BONNE ANNÉE 2009!!!!
Avatar de l’utilisateur
~*Chris*~
Intronisé au Panthéon
Messages : 29249
Inscription : sam. oct. 08, 2005 3:00 am

Message par ~*Chris*~ »

Son video a commencer ce soir sur CMT
"Fly Girl"
Avatar de l’utilisateur
~*Chris*~
Intronisé au Panthéon
Messages : 29249
Inscription : sam. oct. 08, 2005 3:00 am

Message par ~*Chris*~ »

Avatar de l’utilisateur
Ninty
Seigneur de la Causerie
Messages : 6113
Inscription : sam. avr. 10, 2004 12:00 am

Message par Ninty »

J'aime la chanson, je suis pas sur du vidéo par exemple. Mais je me dit qu'avec la face et la voix qu'elle a, si elle aurait gagné CI, elle serait déjà une grosse star.
Avatar de l’utilisateur
~*Chris*~
Intronisé au Panthéon
Messages : 29249
Inscription : sam. oct. 08, 2005 3:00 am

Message par ~*Chris*~ »

Justement. Et je pense que c'est la seule personne de NFLD que j'aurai vu gagner CI...

Entk, je sais que j'ai hâte a son émission sur CMT... Et faut que je rajoute qu'elle et Brian font un beau couple
Avatar de l’utilisateur
bizou37
Seigneur de la Causerie
Messages : 8995
Inscription : lun. mars 08, 2004 1:00 am

Message par bizou37 »

~*Chris*~  a écrit Et faut que je rajoute qu'elle et Brian font un beau couple
Brian???????????
Avatar de l’utilisateur
~*Chris*~
Intronisé au Panthéon
Messages : 29249
Inscription : sam. oct. 08, 2005 3:00 am

Message par ~*Chris*~ »

Oui... Sa fait depuis Canadian Idol qui sortent ensemble mais ils ont garder secret jusqu'a temps que CI finit et la il avaitr des rumeurs
Avatar de l’utilisateur
bizou37
Seigneur de la Causerie
Messages : 8995
Inscription : lun. mars 08, 2004 1:00 am

Message par bizou37 »

~*Chris*~  a écritOui... Sa fait depuis Canadian Idol qui sortent ensemble mais ils ont garder secret jusqu'a temps que CI finit et la il avaitr des rumeurs
ah bennnnnnn, heureuse pour eux  
aors ça fait un troisième couple à CI
Avatar de l’utilisateur
~*Chris*~
Intronisé au Panthéon
Messages : 29249
Inscription : sam. oct. 08, 2005 3:00 am

Message par ~*Chris*~ »

La eux autres sa duree
Avatar de l’utilisateur
ImWyckA
Immortel du Domaine
Messages : 22573
Inscription : lun. mai 17, 2004 12:00 am

Message par ImWyckA »

Melissa/Rex et Eva/Chad sont séparés ?
Image
Avatar de l’utilisateur
~*Chris*~
Intronisé au Panthéon
Messages : 29249
Inscription : sam. oct. 08, 2005 3:00 am

Message par ~*Chris*~ »

Il a eu tellement de rumeurs pour Eva/Chad et Mel/Rex que je sais pu... Selon le facebook a Eva, elle est dans une relationship --Message edité par ~*Chris*~ le 2008-07-14 18:42:39--
Avatar de l’utilisateur
bizou37
Seigneur de la Causerie
Messages : 8995
Inscription : lun. mars 08, 2004 1:00 am

Message par bizou37 »

~*Chris*~  a écritIl a eu tellement de rumeurs pour Eva/Chad et Mel/Rex que je sais pu... Selon le facebook a Eva, elle est dans une relationship  
Eva n'est plus avec Chad
c'est triste ça....
mais tout peut arriver même avec Brian et Tara
Avatar de l’utilisateur
~*Chris*~
Intronisé au Panthéon
Messages : 29249
Inscription : sam. oct. 08, 2005 3:00 am

Message par ~*Chris*~ »

Mel/Rex sont plus ensemble...
Sa fait tu longtemp pour Eva/Chad ?
Avatar de l’utilisateur
bizou37
Seigneur de la Causerie
Messages : 8995
Inscription : lun. mars 08, 2004 1:00 am

Message par bizou37 »

~*Chris*~  a écritMel/Rex sont plus ensemble...
Sa fait tu longtemp pour Eva/Chad ?
tu vois, je ne savais même pas pour Melissa et Rex
pour ce qui est de Eva et Chad, c'est toi qui l'a dit
je fesais seulement commenter cela
Avatar de l’utilisateur
ImWyckA
Immortel du Domaine
Messages : 22573
Inscription : lun. mai 17, 2004 12:00 am

Message par ImWyckA »

Ah donc dans le fond PEUT-ÊTRE qu'Eva et Chad sont toujours ensemble =O !
Image
Avatar de l’utilisateur
~*Chris*~
Intronisé au Panthéon
Messages : 29249
Inscription : sam. oct. 08, 2005 3:00 am

Message par ~*Chris*~ »

Mais p-e car sur son profil a Eva sur facebook, sa dit qu'elle est dans une relationship
Avatar de l’utilisateur
bizou37
Seigneur de la Causerie
Messages : 8995
Inscription : lun. mars 08, 2004 1:00 am

Message par bizou37 »

Micka  a écritAh donc dans le fond PEUT-ÊTRE qu'Eva et Chad sont toujours ensemble =O !
peut-être  
je viens de lire que chris disait qi'il y avait rumeur, j'avais mal lu  
Répondre

Revenir à « CANADIAN IDOL »