Potins de Hollywood et bitcheries assorties !!!
-
Pêcherosée
- Magicien des Mots
Dites le moi si les photos ont été déja mises ici, je vais les retirer, faut me pardonner je suis une "wannabe bitch" et j'ai pas eu le temps de lire les 5000 quelques autres pages!
Has Kelly Osbourne lost a ton of weight, or is she a case of extreme photoshopping?
It's unbelievable how she looks in these publicity shots for Chicago (Kelly's first professional theatrical role)!
Kelly will join Chicago at the Cambridge Theatre in the West End on September 10 and will appear in it for seven weeks.
Has Kelly Osbourne lost a ton of weight, or is she a case of extreme photoshopping?
It's unbelievable how she looks in these publicity shots for Chicago (Kelly's first professional theatrical role)!
Kelly will join Chicago at the Cambridge Theatre in the West End on September 10 and will appear in it for seven weeks.
-
Pêcherosée
- Magicien des Mots
Beltane a écritDites le moi si les photos ont été déja mises ici, je vais les retirer, faut me pardonner je suis une "wannabe bitch" et j'ai pas eu le temps de lire les 5000 quelques autres pages!
Je les aies presque toute faites! ( C'est ça, travailler dans une bibliothèque durant l'été ) --Message edité par Myrica le 2007-08-30 14:35:36--
Je les aies presque toute faites! ( C'est ça, travailler dans une bibliothèque durant l'été ) --Message edité par Myrica le 2007-08-30 14:35:36--
Donatella Versace has finally revealed what everyone already knew for a long time: her daughter, Allegra Versace Beck, is suffering from anorexia.
Our daughter has been battling anorexia, a very serious disease, for many years now.
Woman’s Day is reporting that Allegra has been forcibly admitted to a medical and psychiatric treatment centre after her weight dropped to 70lbs (32kg) due to her battle with anorexia. Her condition is said to be so serious that she is under 24-hour supervision and must be fed through a naso-gastric tube.
A Versace family employee witnessed Allegra's deterioration.
It was the most sad and traumatic experience of my life. Her arms are like candlesticks. Her skin is this unnatural colour I've never seen before.
Pauvre petite... vraiment dommage
Our daughter has been battling anorexia, a very serious disease, for many years now.
Woman’s Day is reporting that Allegra has been forcibly admitted to a medical and psychiatric treatment centre after her weight dropped to 70lbs (32kg) due to her battle with anorexia. Her condition is said to be so serious that she is under 24-hour supervision and must be fed through a naso-gastric tube.
A Versace family employee witnessed Allegra's deterioration.
It was the most sad and traumatic experience of my life. Her arms are like candlesticks. Her skin is this unnatural colour I've never seen before.
Pauvre petite... vraiment dommage
Myrica a dit : [cit]Beltane a écritDites le moi si les photos ont été déja mises ici, je vais les retirer, faut me pardonner je suis une "wannabe bitch" et j'ai pas eu le temps de lire les 5000 quelques autres pages!
Je les aies presque toute faites! ( C'est ça, travailler dans une bibliothèque durant l'été )
Tu as toute mon admiration !
Je les aies presque toute faites! ( C'est ça, travailler dans une bibliothèque durant l'été )
Tu as toute mon admiration !