Potins de Hollywood et bitcheries assorties !!!
- geneviève-2
- Immortel du Domaine
- geneviève-2
- Immortel du Domaine
- geneviève-2
- Immortel du Domaine
loft_great a écritPrune face Joan Rivers has decided to stoop lower than her usual self and make fun of Britney on the TV Land awards which were taped earlier this week, set to air next week. Rivers is seen here shaving her head, poking fun at Britney's infamous late night breakdown in February of last year.
The TV Land Awards are set to air June 15th. If TV Land has ANY sort of dignity, they will remove this skit from airing.
Ça a tellement rien de drôle
The TV Land Awards are set to air June 15th. If TV Land has ANY sort of dignity, they will remove this skit from airing.
Ça a tellement rien de drôle
loft_great a écritjessica simpson
Faut que je vous partage une tranche de vie
Y'a deux jours, moi et chummy on regardait une émission de télé sur les veuuuudettes, pis on a vu Jessica Simpson avec qui ? KENNNNNNNNNNNNN !!
Je me mets à crier : ''C'EST KEN !! C'EST KEN !! CHUMMYYYYY ! C'EST KEN!!!''
Sti qu'il me trouvait weird
Y'a deux jours, moi et chummy on regardait une émission de télé sur les veuuuudettes, pis on a vu Jessica Simpson avec qui ? KENNNNNNNNNNNNN !!
Seniorita a écritKate Hudson & Lance Armstrong (tennis and a kiss!) 6/22
For a couple who still refuses to admit they're together, Kate Hudson and Lance Armstrong sure don't seem to mind being seen with one another in public.
The duo was spotted on Sunday enjoying a mixed doubles tennis match with friends in Brentwood, CA.
After demolishing their opponents, Kate and Lance engaged in a shameless celebratory kiss and embrace….of the friendly variety, of course.
A quand la nouvelle tentative de suicide d'Owen Wilson ??
For a couple who still refuses to admit they're together, Kate Hudson and Lance Armstrong sure don't seem to mind being seen with one another in public.
The duo was spotted on Sunday enjoying a mixed doubles tennis match with friends in Brentwood, CA.
After demolishing their opponents, Kate and Lance engaged in a shameless celebratory kiss and embrace….of the friendly variety, of course.
A quand la nouvelle tentative de suicide d'Owen Wilson ??
Emmanuelle a écrit
je visualise la scène..
je visualise la scène..
rosnd a écrit
c'est pque souvent quand certains écrivent,personne donne suite à leurs commentaires, alors que quand c'est ceux qui ont l'habitude de mettre des photos, les gens partagent leur opinion
juste un commentaire
Personnellement, je lis tout le monde. C'est pas parce que je commente pas chaque post que je ris pas toute seule devant mon écran comme une épaisse !
c'est pque souvent quand certains écrivent,personne donne suite à leurs commentaires, alors que quand c'est ceux qui ont l'habitude de mettre des photos, les gens partagent leur opinion
juste un commentaire
Personnellement, je lis tout le monde. C'est pas parce que je commente pas chaque post que je ris pas toute seule devant mon écran comme une épaisse !