Potins de Hollywood et bitcheries assorties !!!

Des potins, des tendances, des idées mode et déco... bref notre webzine !
moss
Intronisé au Panthéon

Message par moss »

babychoux  a écrit
Moumousse
Immortel du Domaine

Message par Moumousse »

babychoux  a écrithttp://www.youtube.com/watch?v=82-FJyniP7A

what appears to be a cry for help, ET has obtained exclusive video of DAVID HASSELHOFF in Las Vegas — where he is currently starring in The Producers — in which he appears to be intoxicated in heartbreaking footage believed taken 3 months ago by his 17-year-old daughter, TAYLOR.

Taylor begs her father to stop drinking, saying “dad look what this is doing to you. You have to stop drinking alcohol, promise me you won’t drink anymore. They’re going to come tomorrow and test you and you’re going to lose your job.”

He appears intoxicated, lying on the floor, wearing only a pair of blue jeans while attempting to eat a hamburger.

David’s rep tells ET exclusively: “David told his daughters that if he ever fell off the wagon, they should tape him so that he’ll know what kind of condition he’s in and learn something from it.”

In a statement to ET through his attorneys, David said: “I am a recovering alcoholic. Despite that, I have been going through a painful divorce and I have recently been separated from my children due to my work. I have been successfully dealing with my issue. Unfortunately, I did have a brief relapse, but part of recovery is relapse. Because of my honest and positive relationship with my children, who were concerned for my well-being, there was a tape made when I had a relapse to show me what I was like. I have seen the tape. I have learned from it, and I am back on my game. I thank God for the love and concern from my children.”

Comme dirait la grenouille: "Mieux vaut tétard que jamais..."
Hippolyta
Seigneur de la Causerie

Message par Hippolyta »

Is it weird that were my ex-wife cozying up in the lap of her newer, younger husband two feet away from my weathered face—as Demi Moore is seen doing in front of her ex, Bruce Willis, in the new Vanity Fair—my first instinct would be to drop anchor through the deck and send us all to hell? I'm for maturity in the face of reality, but this seems saintly.

Well done, Bruce.

L'important c'est d'avoir des racines et des ailes!
Hippolyta
Seigneur de la Causerie

Message par Hippolyta »

Here, Ryan Gosling proves that he was cast perfectly as the neo-Nazi in The Believer. He's also proving that a country founded by French and British colonists will yield some of the palest people in the world.

L'important c'est d'avoir des racines et des ailes!
apbt
Intronisé au Panthéon

Message par apbt »

Hippolyta  a écrit
Is it weird that were my ex-wife cozying up in the lap of her newer, younger husband two feet away from my weathered face—as Demi Moore is seen doing in front of her ex, Bruce Willis, in the new Vanity Fair—my first instinct would be to drop anchor through the deck and send us all to hell? I'm for maturity in the face of reality, but this seems saintly.

Well done, Bruce.

Pas pire shape pareil pour un ''ptit vieux'' Bruce

apbt
Intronisé au Panthéon

Message par apbt »

babychoux  a écrit

On dirait vraiment que Rosie veut mordre GggRr!!

apbt
Intronisé au Panthéon

Message par apbt »

Hippolyta  a écritHere, Ryan Gosling proves that he was cast perfectly as the neo-Nazi in The Believer. He's also proving that a country founded by French and British colonists will yield some of the palest people in the world.

C'est la semaine de la canne blanche

nancy31f
Intronisé au Panthéon

Message par nancy31f »

babychoux  a écritMichelle Trachtenberg @ NYC Premiere of P. Martins "Romeo + Juliet"

j'aime pas sa robe
"La vie serait bien plus heureuse si nous naissions à 80 ans et nous approchions graduellement de nos 18 ans"
Mark Twain

ImageImage
nancy31f
Intronisé au Panthéon

Message par nancy31f »

babychoux  a écrit

"La vie serait bien plus heureuse si nous naissions à 80 ans et nous approchions graduellement de nos 18 ans"
Mark Twain

ImageImage
nancy31f
Intronisé au Panthéon

Message par nancy31f »

Citation :

tallulah sa petite derniere c vraiment la plus belle de ses 3 filles --Message edité par nancy31f le 2007-05-03 21:00:30--
Mark Twain

ImageImage
nancy31f
Intronisé au Panthéon

Message par nancy31f »

P. Diddy and sons at Spiderman 3 premiere

Mark Twain

ImageImage
nancy31f
Intronisé au Panthéon

Message par nancy31f »

Kate Winslet picking Mia up from school

Mark Twain

ImageImage
nancy31f
Intronisé au Panthéon

Message par nancy31f »

Naomi Foner Gyllenhaal out with granddaughter Ramona Sarsgaard

Mark Twain

ImageImage
Mikaela
Immortel du Domaine

Message par Mikaela »

MoI@CaRoLiNe  a écrit
C'est quoi ça, après ses souliers?? Elle a écrasé un chat avec et le poil est resté pogné??

me semble que c les meme souliers laitte que Sarah jessica parker avait l'autre jour..tout simplement affreux
nancy31f
Intronisé au Panthéon

Message par nancy31f »

Jolie-Pitt family at Prague park

Mark Twain

ImageImage
nancy31f
Intronisé au Panthéon

Message par nancy31f »

Claudia Schiffer, Caspar and Clementine out in London

--Message edité par nancy31f le 2007-05-03 21:17:44--
Mark Twain

ImageImage
William
Immortel du Domaine

Message par William »

nancy31f  a écritJolie-Pitt family at Prague park

YÉ beau viarge  
Puisque les choses sont ainsi, je prétends moi aussi avoir mon franc parler, et, à l'exception des choses et des personnes auxquelles je dois respect, je dirai mon avis sur le reste.
nancy31f
Intronisé au Panthéon

Message par nancy31f »

Michael Jackson's children

Mark Twain

ImageImage
William
Immortel du Domaine

Message par William »

nancy31f  a écritClaudia Schiffer, Caspar and Clementine out in London

Est-elle encore avec David Copperfield elle ??  
Puisque les choses sont ainsi, je prétends moi aussi avoir mon franc parler, et, à l'exception des choses et des personnes auxquelles je dois respect, je dirai mon avis sur le reste.
babychoux
Intronisé au Panthéon

Message par babychoux »

Geri Halliwell, Mel B and Emma Bunton spent the afternoon together at Geri's London home

Répondre

Revenir à « LE KIOSQUE »