Potins de Hollywood et bitcheries assorties !!!
-
Pêcherosée
- Magicien des Mots
-
Pêcherosée
- Magicien des Mots
-
Pêcherosée
- Magicien des Mots
-
Pêcherosée
- Magicien des Mots
A teary Avril Lavigne came out on top at last night’s MuchMusic Video Awards in Toronto, a street party/award ceremony known more for it’s catty remarks and complimentary booze and less for it’s lackluster guest list.
Avril took the coveted honours of Best International Video by a Canadian and the fan-voted Favourite Canadian Artist title, sparking tears from the normally cocky songstress.
“All the fans just voted for me and that really means a lot, so thank you,” Avril said as her eyes welled up, forcing her to bury her head in VJ Leah Miller’s ample chest.
The cutest part of the evening? When Avril stepped out to perform her international hit song ‘Girlfriend’, Deryck Whibley, her Sum 41 hubby, pronounced: “Ladies and gentlemen….Mrs. Whibley!”
-
Pêcherosée
- Magicien des Mots
Mysterylife a écrit
Je peux tu savoir se qu'elle fait dans la vie cette femme? Moi je ne me souviens pas l'avoir vue, mais maudit qu'elle est pétée
Elle a déjà "chanté" avec les Spice Girl sous "Poche Spice".
Ensuite elle est devenue Mme David Beckham...
Ensuite elle est devenue cocue...
Ensuite elle est devenue plastifiée...
Pis encore cocue...
Pis là, ben elle se crois tsé
Je peux tu savoir se qu'elle fait dans la vie cette femme? Moi je ne me souviens pas l'avoir vue, mais maudit qu'elle est pétée
Elle a déjà "chanté" avec les Spice Girl sous "Poche Spice".
Ensuite elle est devenue Mme David Beckham...
Ensuite elle est devenue cocue...
Ensuite elle est devenue plastifiée...
Pis encore cocue...
Pis là, ben elle se crois tsé
Team Aniston, Team Bitch, Team cochonne !
-
Pêcherosée
- Magicien des Mots
Teen/pop queen Hilary Duff was looking down right sexy when she declared: “It’s madness!” at last night’s MuchMusic Video Awards, known for a carnival-like atmosphere.
The 19-year-old songstress performed her hit song ‘With Love’ in front of thousands of screaming fans and also picked up the Favourite International Artist trophy, proving that MuchMusic will hand out an award to any celeb assuming they show up.
Citation :babychoux a dit :
Elle est la nouvelle porte-parole du shampoing cheap de chez Dolorama Alberto balsam .. qui porte aussi le nom de Grichou
Elle est la nouvelle porte-parole du shampoing cheap de chez Dolorama Alberto balsam .. qui porte aussi le nom de Grichou
Puisque les choses sont ainsi, je prétends moi aussi avoir mon franc parler, et, à l'exception des choses et des personnes auxquelles je dois respect, je dirai mon avis sur le reste.
-
Pêcherosée
- Magicien des Mots