Potins de Hollywood et bitcheries assorties !!!
- loft_great
- Intronisé au Panthéon
- loft_great
- Intronisé au Panthéon
- loft_great
- Intronisé au Panthéon
loft_great a écritBritney's boys Jayden James and Sean Preston had a very adorable playmate Tuesday afternoon when Kingston Rossdale stopped by for a ride in their cars. His parents missed the fun and hanging in the neighborhood with Miss Spears, but the three boys together is pretty awesome. It's quite a big week for Kingston considering his mother is rumored to be in the hospital giving birth right now! It's going to be a while before the newest Rossdale baby is ready for playdates, but until then these three big boys are already rolling around town as a celebrity baby posse.
J'ai rien compris
J'ai rien compris
NxGirl a écrit
J'ai rien compris
Les petits garçons de Brit ont eu de la belle visite pour jouer avec eux, Kingston le fils de Gwen Stephani
Ils disent aussi que ça va prendre du temps avant que Zuma (burk, le nouveau-né de Gwen) soit un compagnon de jeux pour son grand frère. --Message edité par apbt le 2008-08-22 16:56:31--
J'ai rien compris
Les petits garçons de Brit ont eu de la belle visite pour jouer avec eux, Kingston le fils de Gwen Stephani
Ils disent aussi que ça va prendre du temps avant que Zuma (burk, le nouveau-né de Gwen) soit un compagnon de jeux pour son grand frère. --Message edité par apbt le 2008-08-22 16:56:31--
- jojo3couleurs
- Immortel du Domaine