Potins de Hollywood et bitcheries assorties !!!
Ellen DeGeneres with Portia de Rossi
According to insiders on-hand, the tight-knit ceremony was attended by only about 20 guests or so, with Ellen and Portia posing for pictures with Ellen’s mom and their dogs, capturing what was an oh-so-special moment.
“They were hugging and kissing, and looked ecstatic,” an onlooker tells Us magazine. “Ellen was helping Portia with the train of her dress, which looked like a Cinderella tutu.”
According to insiders on-hand, the tight-knit ceremony was attended by only about 20 guests or so, with Ellen and Portia posing for pictures with Ellen’s mom and their dogs, capturing what was an oh-so-special moment.
“They were hugging and kissing, and looked ecstatic,” an onlooker tells Us magazine. “Ellen was helping Portia with the train of her dress, which looked like a Cinderella tutu.”
moss a écrit
Yé !!! Bravo pour ton rebranchement !
Je suis contente de voir que je ne suis pas la seule pour qui le forum est hyper lent. Je suis à la veille de faire une dépression nerveuse !
Pour le quizz, les questionnaires continuent d'entrer.
Nancy a eu 22 sur 30.
Mikaela a eu 21 sur 30.
On continue et on essaie de battre JuLondon qui a eu 27 !
bravo à tous les bitch et JuLondon
J'aurais aimé participer mais je suis trop en retard ... le quiz doit etre fini
Yé !!! Bravo pour ton rebranchement !
Je suis contente de voir que je ne suis pas la seule pour qui le forum est hyper lent. Je suis à la veille de faire une dépression nerveuse !
Pour le quizz, les questionnaires continuent d'entrer.
Nancy a eu 22 sur 30.
Mikaela a eu 21 sur 30.
On continue et on essaie de battre JuLondon qui a eu 27 !
bravo à tous les bitch et JuLondon
J'aurais aimé participer mais je suis trop en retard ... le quiz doit etre fini