Potins de Hollywood et bitcheries assorties !!!
Tamara a écrit
je sais pas l'histoire commence a se répèter la tite gueguerre entre Sherk et le prince frais chier....les enfants dragon et bébé de Shrek et Fiona je pense qu'il on fait le tour mais mon fils a adoré c'est ça qui compte
C ça qui compte. bien dit Reste que c toujours + le fun quand les parents aussi aiment bien
je sais pas l'histoire commence a se répèter la tite gueguerre entre Sherk et le prince frais chier....les enfants dragon et bébé de Shrek et Fiona je pense qu'il on fait le tour mais mon fils a adoré c'est ça qui compte
C ça qui compte. bien dit Reste que c toujours + le fun quand les parents aussi aiment bien
Brad Pitt enjoys some father-son bonding time with 5-year-old son Maddox, piggybacking him into sci-fi-themed restaurant Mars 2112 in NYC’s Times Square (one of Maddox’s favorite eateries).
Brad and Maddox enjoyed their “outer space” dining experience — Maddox enjoyed the rocketship rides and Cyber Street arcade while Brad picked up a few items from the Martian Retail Galaxy.
No word yet on whether Maddox ordered the Terraforming Tuna tostada or Ziggy Stardust’s Spaghetti.
Happy Father’s Day to Brad and all the other proud papas out there!