Potins de Hollywood et bitcheries assorties !!!

Des potins, des tendances, des idées mode et déco... bref notre webzine !
nancy31f
Intronisé au Panthéon

Message par nancy31f »

babychoux  a écritRihanna
Kanye West's 30th Birthday Celebration

c tres laid
"La vie serait bien plus heureuse si nous naissions à 80 ans et nous approchions graduellement de nos 18 ans"
Mark Twain

ImageImage
nancy31f
Intronisé au Panthéon

Message par nancy31f »

babychoux  a écritGinnifer Goodwin and Chloe Sevigny
Los Angeles Premiere of the HBO Originial Series "Big Love"

pour les 2 robes
"La vie serait bien plus heureuse si nous naissions à 80 ans et nous approchions graduellement de nos 18 ans"
Mark Twain

ImageImage
Pêcherosée
Magicien des Mots

Message par Pêcherosée »

UPDATE: Paris Ordered to Court, May Return to Jail

Less than a day after Paris Hilton left jail to serve the rest of her 45-day sentence at home, a judge has ordered Hilton to appear at a scheduled courtroom hearing at 9 a.m. where it may be decided that she return behind bars.

Though, initially, Hilton was going to be teleconferenced in to the meeting, Superior Court Judge Michael Sauer has demanded that the L.A. County Sheriff Department to fetch the heiress from her home and ferry her to the courthouse.

In addition to asking the court to send Hilton back to jail, prosecutors are also seeking to hold L.A. County Sheriff’s officials in contempt for releasing her early.

At 2:09 a.m. on Thursday, sheriff's officials released Hilton from the Century Regional Detention Center in Lynwood, California, due to an undisclosed “medical condition." She was then fitted with an electronic monitoring ankle bracelet and sent to finish out the last 40 days of her sentence under house arrest at her four-bedroom, three-bath home.

(Hilton was originally ordered to serve a 45-day jail sentence for violating her probation, but last month the term was reduced to 23 days on account of good behavior before she had even set foot in jail. While she only spent a little more than three days in the slammer, she was credited with having served five days of her sentence.)

The decision by Sheriff Lee Baca to reassign Hilton to house arrest angered prosecutors and Superior Court Judge Michael Sauer, who specifically ruled during sentencing that Hilton was not allowed to serve house detention.

Late Thursday afternoon, Sauer issued the order for Hilton to return to court after the city attorney filed a petition demanding that Hilton be returned to jail and to show cause why Baca shouldn't be held in contempt of court.

"What transpired here is outrageous," county Supervisor Don Knabe told the Associated Press, adding that Hilton's return home "gives the impression of ... celebrity justice being handed out.”

Baca dismissed the criticism, saying the decision was made based on advice from medical professionals.

"It isn't wise to keep a person in jail with her problem over an extended period of time and let the problem get worse," Baca told the Los Angeles Times on Thursday.

"My message to those who don't like celebrities is that punishing celebrities more than the average American is not justice," Baca said.

Hilton’s legal trouble began last September when she failed a sobriety test after police saw her weaving down a street in her Mercedes-Benz.

She pleaded no contest to reckless driving and was sentenced to 36 months' probation, alcohol education and $1,500 in fines.

In the following months, Hilton was pulled over on two separate occasions by cops who discovered her driving on a suspended license.

Hours after her release, Hilton issued the following statement through her attorney.

"I want to thank the Los Angeles County Sheriff's Department and staff of the Century Regional Detention Center for treating me fairly and professionally," she said. "I am going to serve the remaining 40 days of my sentence. I have learned a great deal from this ordeal and hope that others have learned from my mistakes."

Team Aniston, Team Bitch, Team cochonne !
nancy31f
Intronisé au Panthéon

Message par nancy31f »

babychoux  a écritSophia Bush
Al Pacino Honored with 35th Annual AFI Life Achievement Award

j'aime pas
Mark Twain

ImageImage
nancy31f
Intronisé au Panthéon

Message par nancy31f »

babychoux  a écrit

robe pas pire pas trop maquillée ca passe
Mark Twain

ImageImage
nancy31f
Intronisé au Panthéon

Message par nancy31f »

brunetta  a écrit
quand on regarde vite vite on y voit une certaine ressemblance entre les deux  
Mark Twain

ImageImage
babychoux
Intronisé au Panthéon

Message par babychoux »

nancy31f  a écrit apres une recherche elle aime bien les jeans diesel et les Mainly Seven

j'ai manquer ce post...de quelle photo vous parlez nein??
nancy31f
Intronisé au Panthéon

Message par nancy31f »

babychoux  a écrit

ouassh les pantalons vert foret  
Mark Twain

ImageImage
nancy31f
Intronisé au Panthéon

Message par nancy31f »

babychoux  a écrit

Mark Twain

ImageImage
nancy31f
Intronisé au Panthéon

Message par nancy31f »

Tamara  a écrit

coudon je feel pas c'est clair je trouve Chloé Cute sur la première
cute de loin
Mark Twain

ImageImage
Pêcherosée
Magicien des Mots

Message par Pêcherosée »

nancy31f  a écrit cute de loin

... mais loin d'être cute

Je l'aime ce bonhomme là

nancy31f
Intronisé au Panthéon

Message par nancy31f »

apbt  a écrit

On l'a déjà vu cette photo ici?
on dirait qua l'a une bedaine
Mark Twain

ImageImage
nancy31f
Intronisé au Panthéon

Message par nancy31f »

apbt a dit : [cit]Tamara  a écrit

elle fait tellement dans le naturel    

J'sais pas pourquoi cette ''tenue'' là n'est pas sans me rappeler un capteur de rêves?

Mark Twain

ImageImage
Pêcherosée
Magicien des Mots

Message par Pêcherosée »

nancy31f
Intronisé au Panthéon

Message par nancy31f »

Pêcherosée  a écrit
À la demande générale... le favori de ses dames...

Je ne pouvais pas ne pas vous donnez de belles images pour passer votre week-end, d'ici mon retour lundi (ben je pars pas tout de suite, mais je vous préapare mentalement à mon absence ... tsé la fille qui se crois là

un cadeau juste pour vous...

Régalez vous mesdames...

Mettez vos messieurs à l'abri ...

En espérant vous gâtez !!! :gla :

***envie de vomir***
Mark Twain

ImageImage
nancy31f
Intronisé au Panthéon

Message par nancy31f »

apbt  a écrit

Notes dans l'agenda de Tam:
-Récruter des membres pour mon club Ben Afflaite!
-Suivre la saga Paris in jail!
-Changer ma signature et mon avatar à toutes les deux heures!
-Donner ma démission au boulot en fin de journée!  

Mark Twain

ImageImage
nancy31f
Intronisé au Panthéon

Message par nancy31f »

babychoux  a écrit

j'ai manquer ce post...de quelle photo vous parlez nein?? tiens baby celle la rikiki veut savoir ou les trouver(les jeans)  

--Message edité par nancy31f le 2007-06-08 13:06:43--
Mark Twain

ImageImage
Carolann22
Illustre Pie

Message par Carolann22 »

D'autre photo de la boule disco qui porte des broches  

*Team Angie*

Carobe44
Caïd de la Causette

Message par Carobe44 »

notre chère amie Paris est présentement dans une voiture de police, probablement ramenée au palais de justice
[b][color=#BF40BF]Caroline xxx[/color][/b]
brunetta
Seigneur de la Causerie

Message par brunetta »

Carobe44  a écritnotre chère amie Paris est présentement dans une voiture de police, probablement ramenée au palais de justice
oui elle a été sommée de se présentée au tribunal, j'ai bien hâte de savoir c'est quoi son problème de santé

Ah oui l'avocat John Pepper jr a dit qu'en étant chez elle elle avait le droit de recevoir des gens comme elle le voulait tant et aussi longtemps qu'elle restait dans le périmètre permis --Message edité par brunetta le 2007-06-08 13:36:54--
[url=http://lilypie.com][img]http://lilypie.com/pic/090307/N3LF.jpg[/img][img]http://b3.lilypie.com/BWcSm5/.png[/img][/url]

[url=http://lilypie.com][img]http://lilypie.com/pic/090307/P3Yv.jpg[/img][img]http://b1.lilypie.com/FXD1m5/.png[/img][/url]
Répondre

Revenir à « LE KIOSQUE »