Potins de Hollywood et bitcheries assorties !!!
nancy31f a écritLeonardo DiCaprio And Kate Winslet Reunited!
They have been cast as a young couple in Revolutionary Road, set in the 1950s.TITANIC stars KATE WINSLET and LEONARDO DiCAPRIO are reuniting for the first time since their Oscar-winning film. The movie will be directed by Kate’s husband SAM MENDES. The production, from BBC Films and DreamWorks, is based on the celebrated novel by RICHARD YATES. Work on the movie, about “thwarted passion and the search for fulfillment”, begins this summer.
They have been cast as a young couple in Revolutionary Road, set in the 1950s.TITANIC stars KATE WINSLET and LEONARDO DiCAPRIO are reuniting for the first time since their Oscar-winning film. The movie will be directed by Kate’s husband SAM MENDES. The production, from BBC Films and DreamWorks, is based on the celebrated novel by RICHARD YATES. Work on the movie, about “thwarted passion and the search for fulfillment”, begins this summer.
moss a écrit
Ayoye ! Yé ben rendu grand !
Là je vais faire ma matante: "Mon Dieu que ça pousse de la mauvaise herbe !"
Qu'est ce qui pousse comme de la mauvaise herbe? Lui ou ses cheveux?
À part ça, il est un joli petit/grand bonhomme. Il risque de briser des coeurs à l'adolescence.
Ayoye ! Yé ben rendu grand !
Là je vais faire ma matante: "Mon Dieu que ça pousse de la mauvaise herbe !"
Qu'est ce qui pousse comme de la mauvaise herbe? Lui ou ses cheveux?
À part ça, il est un joli petit/grand bonhomme. Il risque de briser des coeurs à l'adolescence.
Comme dirait la grenouille: "Mieux vaut tétard que jamais..."