Potins de Hollywood et bitcheries assorties !!!
- MalloryPark
- Immortel du Domaine
-
marie lilly
- Manitou de la Parlotte
- MalloryPark
- Immortel du Domaine
ROSE McGowan , a star of upcoming gore-fest "Grindhouse," had a gory experience of her own a few weeks ago - but it could have been worse. McGowan was a passenger in a car that collided with another, and the accident pushed her eyeglasses into her face. "I didn't realize I was hurt until I put my hand to my face and felt the flap of skin. My glasses had sliced me under my eye," the gorgeous actress tells us. She was terrified of scarring, but found an excellent plastic surgeon.
- MalloryPark
- Immortel du Domaine
-
marie lilly
- Manitou de la Parlotte
-
marie lilly
- Manitou de la Parlotte
- MalloryPark
- Immortel du Domaine
kina a écrit
Tab***!!! Défiguré ben raide C'est sûr, y de l'enflure pi toute mais...Au début, j'pensais que Gene Simmons avait sacré une volé à un chinois Pi qui montrait le résultat de son attaque. lolllll
c'est vraiment trop effrayant. J'ai hâte de voir le résultat après que le tout soit désanfler.
Tab***!!! Défiguré ben raide C'est sûr, y de l'enflure pi toute mais...Au début, j'pensais que Gene Simmons avait sacré une volé à un chinois Pi qui montrait le résultat de son attaque. lolllll
c'est vraiment trop effrayant. J'ai hâte de voir le résultat après que le tout soit désanfler.