Potins de Hollywood et bitcheries assorties !!!

Des potins, des tendances, des idées mode et déco... bref notre webzine !
misspegase
Stagiaire

Message par misspegase »

désolé de vous remettre ca ds la face !

mais le gugus qui brille ca serait p-e un "tape" pour faire tenir sont vetements ?
je lai agrandi ! un peu flou mais bon!
misspegase
Stagiaire

Message par misspegase »

Jadomo  a écrit

Y joue pas dans un pièce de théâtre avec un cheval lui aussi?

misspegase
Stagiaire

Message par misspegase »

babychoux  a écritCourtney Love

c tu une robe vintage ca aussi !?
misspegase
Stagiaire

Message par misspegase »

nancy31f  a écritDustin Hoffman and his granddaughter

elle est trop drole cette photo la !
misspegase
Stagiaire

Message par misspegase »

nancy31f  a écrit

misspegase
Stagiaire

Message par misspegase »

nancy31f  a écritWhat a diference!

etais tellement belle avant  

ca me rappelle des souvenirs ca les spice girls !

moi je la trouve encore belle...mais c surtout le fait qu'elle est maigri qui la rends moins belle...pis si elle souriatit plus souvent aussi ! j'ai une theorie la dessus!...je sais qu'elle a toujours un paquet de paparizzi autour d'elle....je me demande si elle est pas blasé de ca...enfin je sais pas ! mais avec sa famille pis son entourage a doit ben sourire !! enfin !

misspegase
Stagiaire

Message par misspegase »

nancy31f  a écritJustin Gets Really Excited In Concert

pas sure si c son zoui-zoui ! on dirait plutot un plis de la poche..tk ! ca fait une bonne photo !  
misspegase
Stagiaire

Message par misspegase »

NainDeJardin  a écrit

J'ai entendu Nathalie Petrowski dire qu'elle avait l'air d'une momie!  

moi aussi je lai entendu ca
et aussi elle avait dit qu'elle avait rencontré Jennifer Hidson au toilette et elle était tres sympathique au contraire de Gwyneth Pathrow qu'elle a deja rencontré aussi ds les toilettes !
misspegase
Stagiaire

Message par misspegase »

babychoux  a écriton peux dire qu'elle a vraiment pas un gros cul heinn

J'aime bien ça sa nouvelle tête

moi aussi jaime bien la coupe! elle a du style je trouve !
misspegase
Stagiaire

Message par misspegase »

babychoux  a écritJohn Travolta
Wild Hogs Los Angeles Premiere

on dirait quil vous a entendu ! depuis les oscar !
lautre jour cetait avec une casquette pis la un foulard !! y cache ses beau cheveux !   --Message edité par misspegase le 2007-02-28 01:16:55--
misspegase
Stagiaire

Message par misspegase »

bon fini ! a plus !
demain est un autre bitchage !
nancy31f
Intronisé au Panthéon

Message par nancy31f »

misspegase  a écrithelo !
je voulais savoir si cetait ben grave si je laisssais des commentaires, pis que ces commentaires la avait deja été dit ....

comme la ce soir je suis 15 pages en retard ! fak ya du monde qui ont eu le temps de bitcher en masse !...ca se peut que je redise le meme trucs que dautres... !!

je crois pas que ca derange hein ? ca fait du bitchage de plus !  ya aucun probleme ma belle  
"La vie serait bien plus heureuse si nous naissions à 80 ans et nous approchions graduellement de nos 18 ans"
Mark Twain

ImageImage
nancy31f
Intronisé au Panthéon

Message par nancy31f »

misspegase  a écrit

désolé de vous remettre ca ds la face !

mais le gugus qui brille ca serait p-e un "tape" pour faire tenir sont vetements ?
je lai agrandi ! un peu flou mais bon!
ah ca se peut ben ca
"La vie serait bien plus heureuse si nous naissions à 80 ans et nous approchions graduellement de nos 18 ans"
Mark Twain

ImageImage
nancy31f
Intronisé au Panthéon

Message par nancy31f »

Paris in Pink

Mark Twain

ImageImage
nancy31f
Intronisé au Panthéon

Message par nancy31f »

Happy Birthday!

Josh Groban - 26
Chelsea Clinton - 27
Rozonda “Chilli” Thomas - 36
Elizabeth Taylor - 75

Mark Twain

ImageImage
nancy31f
Intronisé au Panthéon

Message par nancy31f »

Sports Illustrated Guests In Danger

Guests that attended a Sports Illustrated party including Beyonce and top models may have been exposed to hepatitis by a Wolfgang Puck prep cook, health officials said. The cook reportedly had acute Hepatitis A and the LA County Department of Health sent alerts recommending vaccinations for anyone who ate uncooked food at the party. The cook also worked several other parties from Feb 14-20 but not the Oscar events including the Governors Ball after the Academy Awards.

Currently, there have been no reports of illness.

Carl Schuster, president of Wolfgang Puck Catering, said: "While the risk of infection is low, we will continue to work with the Health Department to bring a speedy and thorough resolution to this investigation. Our catering efforts continue, and we remain confident that our guests will receive the highest standards of excellence for which Wolfgang Puck is known.”

After the cook was placed on medical leave, "we immediately worked to take every precaution to further safeguard our patrons and other employees," said Schuster.
Mark Twain

ImageImage
nancy31f
Intronisé au Panthéon

Message par nancy31f »

Daniel Baldwin Visits Britney In Rehab

Talk about a random visit! Recovering cocaine addict Daniel Baldwin met up with Britney Spears at the Promises rehab clinic in Malibu, California over the weekend and urged her to contact him if she needed to talk about her troubles.

A source says, "He gave her his phone number."

Baldwin has since told TV news show Extra that his new pal seemed "a little fearful about her situation".

He goes there to act like a friend and try to 'help' her then goes straight to Extra to talk about it? How is that being a friend?
Mark Twain

ImageImage
nancy31f
Intronisé au Panthéon

Message par nancy31f »

Britney Suffers From Post-Partum?

Britney Spears is finally getting the help she needs and the doctors that are analzing the pop princess believe her behavior is most likely related to post-partum depression.

TMZ is reporting that Britney's doctors have come to two conclusions -- either that she suffers from post-partum depression or bipolar disorder. However, the docs strongly believe post-partum is the problem.

As for substance abuse, as one source says, "No doubt about it - she likes to drink." But drinking is a way to cope with the bigger problem. So what exactly is post-partum depression and what are the warning signs?

Postpartum depression is actually a meeting of two separate issues. The emotional and hormonal stressors following childbirth collide head-on with the same clinical depression experienced by other men and women under different circumstances. Postpartum depression symptoms are similar to those experienced by other depressives, including suicidal thoughts, feelings of hopelessness, low self-esteem, chronic fatigue and mood swings. The problem with diagnosis of postpartum depression is the reluctance of some medical professionals to directly connect clinical depression with the effects of childbirth.

Warning Signs of PPD:
Constantly feeling restless
Irritability that doesn't fade day after day
Feelings of sadness that last more than a few hours or one day
Frequent and inexplicable crying
Persistent lack of energy
Inability to sleep despite fatigue
Weight loss or weight gain that is extreme
Feelings or fears that you will harm the baby
Guilt
Feelings of inadequacy
Excessive anger
Lack of interest in your newborn
Intrusive thoughts

Mark Twain

ImageImage
nancy31f
Intronisé au Panthéon

Message par nancy31f »

Anna Nicole Smith’s house

Mark Twain

ImageImage
nancy31f
Intronisé au Panthéon

Message par nancy31f »

Thandie Newton

Mark Twain

ImageImage
Répondre

Revenir à « LE KIOSQUE »