Potins de Hollywood et bitcheries assorties !!!
babychoux a écrit19th Annual West Hollywood Halloween Costume Carnaval
Wow....pour leur party d'halloween....ils ont même un clown pour faire un show
Kevin Federline
Il est déguisé en rappeur bas de classe qui porte une cape!!!!
Kevin Federline
Il est déguisé en rappeur bas de classe qui porte une cape!!!!
Propriétaire de 3 enfants de 15, 17 et 19 ans. Négociable pour en vendre un ou deux. Payable en vin.
nancy31f a écritRyan Phillippe's interview with Howard Stern from September 4, 2002
An oldie but goodie. Reese was so upset by this interview, she banned Ryan from talking to Howard ever again. The interview is 31mins long, 21MB download (sendspace). 31 minutes total.
Points of interest:
• Ryan says he's proud of Reese's paycheck, "she's a chick making more than 99.9% of the men in Hollywood"
• There is no pre-nuptial agreement, so he will get half no matter what
• Ava's been sleeping in their bed every night and it's been driving Ryan nuts
• Howard: "I don't know how the hell you're going to stay married"
• Ryan goes to therapy for depression and also talks to his therapist about his career
• Didn't have sex until after 5 weeks after they met
• Reese isn't into threesomes
• Ryan has been hit on by gay casting directors
• Ryan said he would tell Ava when she's older that she was unplanned
Ben s'il a vraiment dit ça Ryan, je n'ai qu'une chose à dire: S-A-L-O-P Je dois avouer que je suis triste de leur rupture à cause de Reese mais lui, je ne l'ai jamais vraiment aimé. J'ai toujours trouvé qu'il avait l'air mesquin et je le soupçonnais de ne pas être très gentil avec Reese. Un genre de mari jaloux que sa femme soit plus populaire que lui.....
An oldie but goodie. Reese was so upset by this interview, she banned Ryan from talking to Howard ever again. The interview is 31mins long, 21MB download (sendspace). 31 minutes total.
Points of interest:
• Ryan says he's proud of Reese's paycheck, "she's a chick making more than 99.9% of the men in Hollywood"
• There is no pre-nuptial agreement, so he will get half no matter what
• Ava's been sleeping in their bed every night and it's been driving Ryan nuts
• Howard: "I don't know how the hell you're going to stay married"
• Ryan goes to therapy for depression and also talks to his therapist about his career
• Didn't have sex until after 5 weeks after they met
• Reese isn't into threesomes
• Ryan has been hit on by gay casting directors
• Ryan said he would tell Ava when she's older that she was unplanned
Ben s'il a vraiment dit ça Ryan, je n'ai qu'une chose à dire: S-A-L-O-P Je dois avouer que je suis triste de leur rupture à cause de Reese mais lui, je ne l'ai jamais vraiment aimé. J'ai toujours trouvé qu'il avait l'air mesquin et je le soupçonnais de ne pas être très gentil avec Reese. Un genre de mari jaloux que sa femme soit plus populaire que lui.....
babychoux a écrit19th Annual West Hollywood Halloween Costume Carnaval
Kevin Federline
non mais plus looser que ca tu meurs
Kevin Federline
non mais plus looser que ca tu meurs
"La vie serait bien plus heureuse si nous naissions à 80 ans et nous approchions graduellement de nos 18 ans"
Mark Twain

Mark Twain