Soaps Days Of Our Lifes et Passions les soap de NBC
Modérateur : Elise-Gisèle
- geneviève-2
- Immortel du Domaine
- geneviève-2
- Immortel du Domaine
- geneviève-2
- Immortel du Domaine
- geneviève-2
- Immortel du Domaine
- geneviève-2
- Immortel du Domaine
chapître de la femme aux ongles rouges vous allez voir qui elle a l'intention de tuer http://www.passionsred.com/chapters/chapter10.shtml
Je ne reçois pas les messages éclairs
- geneviève-2
- Immortel du Domaine
Sneak and Peek semaine du 28 Nov au 2 Déc 2005
Monday, November 28
Theresa decides to wield her Crane power to get what she wants. Valerie subtly turns Fox against Kay. Noah and Fancy make a pact.
Theresa va voir les avocats de Alistair pour arrêter Gwen qui veut débrancher Ethan.Valerie tourne subtilement Fox contre Kay. Noah et Fancy font un pacte.
Tuesday, November 29
Gwen and Ivy are furious as Theresa makes inroads with Sam. Simone tells Kay her secret. Spike manipulates Jessica.
Gwen et Ivy sont furieuse de voir arriver Yheresa dans la maison des Bennett et qu'elle essaie de convaincre Ivy de dire à Gwen de ne pas débracher Ethan.Simone dit à Kay qu'elle est lesbienne.
Wednesday, November 30
Fancy slaps Theresa. The mystery woman gives Theresa some advice. Simone visits Aunt Irma.
Fancy donne une claque a pleine face à Theresa.La femme aux ongles rouges donne un conseil à Theresa.Simone visite sa tante Irma.
Thursday, December 1
A reluctant Noah agrees to help Theresa. Gwen turns off Ethan's respirator! Fox's decision hurts Kayís feelings.
Un récalcitrant Noah aide Theresa.Gwen enlève les fils du respirateur d'Ethan.Foc heurte les émotions de Kay bennett
Friday, December 2
Ethan's loved ones say good-bye. Liz demands Julian make love to her - or she'll kill Eve! Fancy scolds Fox for the way heís treating Kay.
une des femmes qui aime Ethan lui dit aurevoir.Liz demande à Julian d'avoir une relation sexuelle avec elle sinon elle va tuer docteur Eve Russell.
VCR Alerts
Monday, December 5 - Eve walks in on a naked Liz and Julian.
Friday, December 9 - Fancy is furious when she finds Noah and Theresa together.
Eve voit Liz et Julian nue ensemble 5 décembre
le 9 Décembre Fancy trouve Theresa et Noah ensemble et est fâché
Monday, November 28
Theresa decides to wield her Crane power to get what she wants. Valerie subtly turns Fox against Kay. Noah and Fancy make a pact.
Theresa va voir les avocats de Alistair pour arrêter Gwen qui veut débrancher Ethan.Valerie tourne subtilement Fox contre Kay. Noah et Fancy font un pacte.
Tuesday, November 29
Gwen and Ivy are furious as Theresa makes inroads with Sam. Simone tells Kay her secret. Spike manipulates Jessica.
Gwen et Ivy sont furieuse de voir arriver Yheresa dans la maison des Bennett et qu'elle essaie de convaincre Ivy de dire à Gwen de ne pas débracher Ethan.Simone dit à Kay qu'elle est lesbienne.
Wednesday, November 30
Fancy slaps Theresa. The mystery woman gives Theresa some advice. Simone visits Aunt Irma.
Fancy donne une claque a pleine face à Theresa.La femme aux ongles rouges donne un conseil à Theresa.Simone visite sa tante Irma.
Thursday, December 1
A reluctant Noah agrees to help Theresa. Gwen turns off Ethan's respirator! Fox's decision hurts Kayís feelings.
Un récalcitrant Noah aide Theresa.Gwen enlève les fils du respirateur d'Ethan.Foc heurte les émotions de Kay bennett
Friday, December 2
Ethan's loved ones say good-bye. Liz demands Julian make love to her - or she'll kill Eve! Fancy scolds Fox for the way heís treating Kay.
une des femmes qui aime Ethan lui dit aurevoir.Liz demande à Julian d'avoir une relation sexuelle avec elle sinon elle va tuer docteur Eve Russell.
VCR Alerts
Monday, December 5 - Eve walks in on a naked Liz and Julian.
Friday, December 9 - Fancy is furious when she finds Noah and Theresa together.
Eve voit Liz et Julian nue ensemble 5 décembre
le 9 Décembre Fancy trouve Theresa et Noah ensemble et est fâché
- geneviève-2
- Immortel du Domaine
- geneviève-2
- Immortel du Domaine
- geneviève-2
- Immortel du Domaine
- geneviève-2
- Immortel du Domaine
Journée au beaucoup de personne ont pleuré Fancy è cause que son frère est dans le coma et que sa mère ne l'aime pas autant qu'Ethan.Theresa car Ethan est dans le coma et elle pense que c'est è cause d'elle.Simone car sa tante Irma lui a dit de ne plus jamais venir la voir car elle est Lesbienne.La dame aux ongles rouges est venu consoler theresa et lui a dit que parfois une femme se devait de tuer.Theresa a demander a noah de kidnapper ethan pour qu'il reste en vie car gwen veut le débrancher.Il va se réveiller a Noêl
- geneviève-2
- Immortel du Domaine
Chapître 11 de la femme aux ongles rouges. http://www.passionsred.com/chapters/chapter11.shtml
- geneviève-2
- Immortel du Domaine
la question de la semaine sur NBC pour Passions lequel de ces 3 personnages vous ennuyez-vous le plus Beth.Edna Wallce la mère de Beth ou Norma.Moi j'aurait mit plutôt Charity,Miguel,Luis,Grace,Whitney.
Voici les chois de réponse de la NBC
Beth - I missed Beth's special brand of wickedness! Harmony's been too quiet without one of its best vixens.
Mrs. Wallace - I forgot how much zany humor and crackling energy Edna brings to the show. Mrs. Wallace needs to shuffle on back to Harmony right away!
Norma - I always look forward to Norma's holiday visits! Her and her "father" are pure comedy even as she's trying to give Tabitha the axe.
Voici les chois de réponse de la NBC
Beth - I missed Beth's special brand of wickedness! Harmony's been too quiet without one of its best vixens.
Mrs. Wallace - I forgot how much zany humor and crackling energy Edna brings to the show. Mrs. Wallace needs to shuffle on back to Harmony right away!
Norma - I always look forward to Norma's holiday visits! Her and her "father" are pure comedy even as she's trying to give Tabitha the axe.
- geneviève-2
- Immortel du Domaine
rumeur que Passions va être diffusé sur Sci Fic canal
depuis le début ma source le coofeeroom Passions
to air repeats of Passions starting on February 6th. The repeats will air at 9:00 am.
http://www.thefutoncritic.com/cgi/newswire.cgi?id=7043
depuis le début ma source le coofeeroom Passions
to air repeats of Passions starting on February 6th. The repeats will air at 9:00 am.
http://www.thefutoncritic.com/cgi/newswire.cgi?id=7043
- geneviève-2
- Immortel du Domaine
PASSIONS (NBC) - Cable sibling Sci Fi Channel reportedly has acquired the repeat rights to the daytime soap, about the deceptively picturesque New England town of Harmony. Episodes are expected to run Monday-Friday at 9:00 a.m. eastern time beginning February 6.
- geneviève-2
- Immortel du Domaine
Chapître 12 sur la femmes aux ongles rouges plus une réponse sur la mort de Luis par Alistair dans ce video
http://www.passionsred.com/chapters/chapter12.shtml
http://www.passionsred.com/chapters/chapter12.shtml
- geneviève-2
- Immortel du Domaine
- geneviève-2
- Immortel du Domaine
- geneviève-2
- Immortel du Domaine