Moonlight

Votre lieu d'échanges concernant vos émissions de télé et feuilletons préférés diffusés au Québec.

Modérateur : Elise-Gisèle

geneviève-2
Immortel du Domaine

Message par geneviève-2 »

TVGuide.com

UPDATE: According to trade reports, exec producer Joel Silver, along with what's left of the Moonlight writing team, will oversee production of the show's four remaining episodes. If Moonlight gets renewed for a second season, a new show-runner will be sought at that time. We now return you to the original story....

More backstage drama at Moonlight — and the timing couldn't be worse. I'm told that Chip Johannessen has been let go as show-runner just as the freshman drama is fighting for a second season. The search is on for a replacement.

This is the second major regime change for the cult fave; over the summer Johannessen replaced David Greenwalt, who vacated his post for health reasons.

The behind-the-scenes upheaval may explain why Moonlight was conspicuously absent from CBS' litany of renewals last week. It's unclear what impact this will have on the four post-strike episodes that the network just commissioned, which are slated to begin airing on April 11. But rest assured, when I know you'll know.

In the meantime, weigh in below with your thoughts on Johannessen's exit. I'm guessing you're not happy about it.
Je ne reçois pas les messages éclairs
geneviève-2
Immortel du Domaine

Doesn't look like that Kevin-Jason reunion is happening anytime soon on Brothers & Sisters. CBS' Moonlight has tapped the so-pretty-it-should-be-illegal Eric Winter for a major recurring role, sources confirm to me exclusively.

Winter, who's onboard for a minimum of three episodes beginning with the show's post-strike premiere on April 25, will play ADA Benjamin Talbot, a handsome, self-assured gent who plays by his own rules. I'm hearing Ben sets his sights on Beth (Sophia Myles), which, as you can imagine, makes Mick a very angry vampire.

This is definitely good news for Moonlight. Not so much for Brothers & Sisters. You with me?
geneviève-2
Immortel du Domaine

J'ai vu une annonce sur CBS de retour dans deux semaines  
Jass1
Modeste Jacasseur

Message par Jass1 »

Est ce que tu sais si se seras de nouveaux épisodes ou des reprises?  J'suis aller voir sur le site de CBS mais je n'ai rien trouver.

Jass

geneviève-2
Immortel du Domaine

Il va y avoir un ou deux nouveaux épisodes je crois.
geneviève-2
Immortel du Domaine

Pauvre Mick pensez-vous que sa va marcher Mick et Beth où sa va faire comme Buffy et Angel?
LeoChris
Immortel du Domaine

Message par LeoChris »

La série a été cancellée
geneviève-2
Immortel du Domaine

LeoChris  a écritLa série a été cancellée

Répondre

Revenir à « LA BOÎTE NOIRE »