Passions
Modérateur : Elise-Gisèle
- geneviève-2
- Immortel du Domaine
- geneviève-2
- Immortel du Domaine
Ah merci à toi Zodiaque,Je veux Alistair mort,pour que Theresa puisse continuer a diriger la compagnie,J'espère que Theresa va gagner en cour contre Ethan.
Spoiler SOD
Ethan et Theresa vont s'embrasser et peut-être plus la semaine prochaine pour de vrai cette fois.
Spoiler SOD
Ethan et Theresa vont s'embrasser et peut-être plus la semaine prochaine pour de vrai cette fois.
Je ne reçois pas les messages éclairs
- geneviève-2
- Immortel du Domaine
- geneviève-2
- Immortel du Domaine
- geneviève-2
- Immortel du Domaine
- geneviève-2
- Immortel du Domaine
- geneviève-2
- Immortel du Domaine
Entk si theresa Retourne avec Ethan c ben de valeurs je ferme la t.v......... regarde louis il a manqué sa plus belle chance davoir une relation avec Fancy ben non il fallais que l'autre vienne tournée autour de luis es pas capable de gardé cest patte sur luis messemble entk je suis tres décus quest ce quil on fais de Luis et Fancy
je veux pas voir Luis et Noah et la ....... whitney qui va aller avec Fox pour rendre chad jaloux ben voyons donc .... oui une madames pas trop de bonhumeurs avec les ecrivan lol
je veux pas voir Luis et Noah et la ....... whitney qui va aller avec Fox pour rendre chad jaloux ben voyons donc .... oui une madames pas trop de bonhumeurs avec les ecrivan lol
Voici La Plus Belle & La Plus Précieuse des Qualités Humaines! Savoir Profiter Pleinement & Largement De L'instant Présent!!!
- geneviève-2
- Immortel du Domaine
Monday, September 18
Kay struggles to keep Fox from spotting Miguel in their bed. Theresa is torn between Ethan and Jared. Fancy turns the tables on Luis.
Kay essaie d'empêcher Fox de voir Miguel dans son lit.Theresa doit se décidé entre Ethan et Jared
Tuesday, September 19
A livid Eve calls off her engagement to Julian! Kay’s jaw drops once she sees Ivy’s appalling gift. Fancy gets “shot!”
Une Eve livide et met un terme a ses engagements de avec Julian.Kay tombe dans le Panneau D'ivy.Fancy se fait ''tirer dessus''
Wednesday, Wednesday, September 20
Kay succumbs to her feelings for Miguel. Luis apologizes to Fancy for hurting her. Theresa and Jared’s sensual workout continues.
Kay sucombe de ses sentiments pour Miguel.Luis s'excuse auprès de Fancy pour lui avoir fait du mal.
Thursday, September 21
Fox arrives at the bridal shop, where Kay is making love to Miguel. Determined to kill Theresa, Spike locks her in the steam room! Fancy orders Sheridan to leave Luis alone.
Fox arrive et voit Kay faire l'amour à Miguel.Déterminé a tuer Theresa Spike enbord Theresa.Fancy dit a Sheridan de laisser Luis tranquille.
Friday, September 22
A weak Theresa calls out for help as Ethan and Jared bicker. Fox and Ivy hunt down Kay and Miguel. A war of words breaks out as Fancy takes on Sheridan and Katherine.
Une pauvre Theresa demande de l'aide à Ethan et Jared.Une guerre commence Fancy VS Katherine et Sheridan.
Monday, September 25
Eve catches Julian having sex with someone shocking!
Eve trouve Julian en train d'avoir une relation sexuel avec une autre femme
Friday, September 29
Ethan receives a letter containing Little Ethan’s true paternity!
Ethan reçoit une lettre concernant la paternité du petit Ethan.
Bon elle se fais encore attacquer tu sais bien que Gwen va tripper des bulle quand elle va voir Ethan apres theresa.......... Bon je me pose la Question ??? Theresa va etre enceinte oui ou non et qui va etre le pere lol
Bon elle se fais encore attacquer tu sais bien que Gwen va tripper des bulle quand elle va voir Ethan apres theresa.......... Bon je me pose la Question ??? Theresa va etre enceinte oui ou non et qui va etre le pere lol
Voici La Plus Belle & La Plus Précieuse des Qualités Humaines! Savoir Profiter Pleinement & Largement De L'instant Présent!!!
- geneviève-2
- Immortel du Domaine
- geneviève-2
- Immortel du Domaine
- geneviève-2
- Immortel du Domaine
Je suis méchante,mais j'aime pas le docteur Eve Russel car c'est pour protégé sont secret que Julian a rien dit à cause des menaces de Rebeccadonkey car elle menaçait Julian et Eve de le dire a TC sur le passé de Eve et à cause de ça Theresa a perdu son enfants.Je trouve que l'actrice qui joue Eve ne sait pas pleurer quand elle joue son personnage.et Eve a toujours prit la paqrt de Gwenniepooh.Aimez-vous mieux Julian en méchant ou gentil?J'aimerais savoir se qui s'est passé aujourd'hui dans Passions j'étais dans le résumé Web cam de Loft story quand Passions jouait.
- geneviève-2
- Immortel du Domaine
Monday, October 2
Ethan and Gwen confront Theresa about the shocking papers he received. An explosive secret falls into mysterious hands. Paloma and Simone face off against Spike.
Tuesday, October 3
Sheridan gets the family she always wanted. Paloma learns disturbing information when she investigates the murdered johns. Pilar tells Martin she wants a divorce!
Wednesday, October 4
Kay learns someone close to her will die! Theresa has an uneasy feeling about her future. Ethan and Gwen are determined to get to the bottom of Theresa’s motives.
Thursday, October 5
J.T. Cornell is back in Harmony! Luis and Fancy go on a dangerous undercover mission. Fox and Miguel’s competitive basketball game becomes life-threatening.
Friday, October 6
Ethan walks in on Rebecca text messaging J.T. Fancy is forced into a horrifying situation. Theresa’s private detective follows Chad to a motel.
Monday, October 9
Endora causes trouble when she grants Kay’s wish!
Wednesday, October 11
Fancy and Luis are at the center of a huge scandal!
Ethan and Gwen confront Theresa about the shocking papers he received. An explosive secret falls into mysterious hands. Paloma and Simone face off against Spike.
Tuesday, October 3
Sheridan gets the family she always wanted. Paloma learns disturbing information when she investigates the murdered johns. Pilar tells Martin she wants a divorce!
Wednesday, October 4
Kay learns someone close to her will die! Theresa has an uneasy feeling about her future. Ethan and Gwen are determined to get to the bottom of Theresa’s motives.
Thursday, October 5
J.T. Cornell is back in Harmony! Luis and Fancy go on a dangerous undercover mission. Fox and Miguel’s competitive basketball game becomes life-threatening.
Friday, October 6
Ethan walks in on Rebecca text messaging J.T. Fancy is forced into a horrifying situation. Theresa’s private detective follows Chad to a motel.
Monday, October 9
Endora causes trouble when she grants Kay’s wish!
Wednesday, October 11
Fancy and Luis are at the center of a huge scandal!
- geneviève-2
- Immortel du Domaine