Passions

Votre lieu d'échanges concernant vos émissions de télé et feuilletons préférés diffusés au Québec.

Modérateur : Elise-Gisèle

geneviève-2
Immortel du Domaine

Message par geneviève-2 »

D'accord avec toi Gwen m'a mit en beau joual-vert quand elle a dit tiens il ne défend plus Theresa,quand-est qu'il a défendu Theresa il a toujours prit le parti de Gwen pour Jane et etc etc.Les 3 couple que j'aime présentement sont Kay et Miguel,Jared et Theresa,Luis et Fancy(J'aime aussi Sheridan et Luis).
Je ne reçois pas les messages éclairs
Zodiaque
Manitou de la Parlotte

Message par Zodiaque »

geneviève-2  a écritD'accord avec toi Gwen m'a mit en beau joual-vert quand elle a dit tiens il ne défend plus Theresa,quand-est qu'il a défendu Theresa il a toujours prit le parti de Gwen pour Jane et etc etc.Les 3 couple que j'aime présentement sont Kay et Miguel,Jared et Theresa,Luis et Fancy(J'aime aussi Sheridan et Luis).
Pour Luis et sheridan je suis d'accord mais vlas 3-4 ans et avec lautre actrice Luis aussi as besoin de quelqu'un qui l'aime et je suis sur que Fancy feras la femme ideale pour lui car elle nest pas pleurnisabre lolll en esperant que se mot existe ....(pleurnisable)

Voici La Plus Belle & La Plus Précieuse des Qualités Humaines! Savoir Profiter Pleinement & Largement De L'instant Présent!!!
geneviève-2
Immortel du Domaine

Tu l'as presque c'est pleurnicharde.celle qui jouait Sheridan reviens cette automne elle a eu un petit garçons elle l'a appelé Maddox.vas-tu sur le Jaresa board moi oui je suis pas experte en anglais mais ça me pratique.
Zodiaque
Manitou de la Parlotte

Message par Zodiaque »

non je vais pas la mais je vais sur passions center et jaime bien !!

Voici La Plus Belle & La Plus Précieuse des Qualités Humaines! Savoir Profiter Pleinement & Largement De L'instant Présent!!!
geneviève-2
Immortel du Domaine

Est-ce qu'il faut payer pour aller sur Passions Center? Tu vas rire de moi mais je vais pas sur les forums Pro Gwen.
geneviève-2
Immortel du Domaine

Spoiler SOW et SOD pour cet automne Ethan va être Jaloux  

posted by crissydoll at CR

Passions Luis dumps fancy: The sexual tension between Fancy and Luis continues to build as the police officer shows his prissy recruit how to shoot a gun. "Of course, he has to get in close proximity to her," smiles Emily Harper. But when things dont get as steamy as Cadet Crane would like, she uses her imagination. "Fancy falls into a fantasy where they start kissing each other," add the actress. But Luis snaps fancy out of the daydream, then further wrecks her mood by saying they cant date--according to the manual, cadets and police trainers are forbidden to fraternize. "Luis is starting to feel things about Fancy that he is questioning on a subconscious level," notes Harper. "He's using the manual as a buffer." Fancy can always find a way to break the rules, smirks Harper, "especially when it involves a man that she wants." At the Crane Estate, Fancy concocts a plan, and Luis finds her face down in the pool. "He freaks out," says the actress. Of course, the cop must give mouth-to-mouth to the "drowning" damsel. "It's all part of Fancy's ploy to get Luis' attention." But her plan takes a turn when his attention is divided. "They have two guests arrive while they're swimming," Harper adds. "There is a lot of sexual tension and weird relationship dynamics. Fancy finds that Luis is using her. It's very twisted."
Like Father, Like Son: As reported last week, Galen Gering and wife Jenna welcomed their son on August 3. His name is Dillon Phoenix and he was quite a bundle at 8lbs 4 oz. According to McKenzie Westmore, who saw a picture of Dillon a week after he was born, "He looks just like Galen."

Comings and Goings: Jorge Alberti (Roberto) returns on 9/4. Michael Sabatino (JT) reappears on 10/5. McKenzie returns the week of 9/11.

VCR Alerts:
9/4--Ethan and Theresa are shocked when they realize they are in bed together. 9/5--Fox catches Kay and Miguel as they are about to make love. Theresa is floored by Ethan's confession. A heartbroken Sheridan burns reminders of her and Luis' relationship.

FALL PREVIEW: Jim Reilly has concocted a great 'witches brew' of stories for fall," says Executive Producer Lisa de Cazotte. "Our residents will fight to keep the secrets they've locked away in their hearts. But secrets in Harmony invariably come out and with explosive results--even fatal."

Theresa/Jared/Ethan: "The phrase "Be careful what you wish for' takes on real meaning for Ethan as he watches Theresa be drawn to the handsome and charming Jared. But as her feelings for Jared grow, we wonder if she can really turn her back on Ethan. She's trying to keep LE's paternity a secret, but JT's return to Harmony may bring her house of cards tumbling down."

Fancy/Luis/Sheridan: "Luis and Sheridan are still entwined, but Sheridan insists her future is with Chris and is determined to stay with him. As difficult it is, she thinks her best course of action is for everyone to move on with their lives."

Fox/Kay/Miguel/Siren: "Kay's besieged by both Fox and Miguel, and Endora and Siren's magic powers only add to the confusion. As Kay and Fox's wedding draws closer and closer, the tension is sure to mount."

Chad/Whitney: "Whitney thinks life is now perfectionbut, as the audience knows, Chad has had a secret love life since before his departure for Rome. Who is this mysterious lover? Chad's guilt knows no bounds, but neither does his desire."

Fancy/Paloma: "The first thing their police training will bring us is a lot of fun as we get to witness these two struggle under the overly strict tutelage of Luis. But the fun doesnt last forever as Simone and Paloma decide to uncover the truth about the motel murders and Fancy finds herself taking more risks than she's ready for."

Chris/Spike: "All Chris wants is to forget the secrets of his past with Alistair so he can enjoy his married life with Sheridan. But it's going to cost him."

Harmony Happenings: "One of HArmony's big secrets will come out with deveasting consequences for the families involved."

SOW:
Passions Ethan Strikes Out With Theresa: Ethan plants one on Theresa this week on Passions, but she ends up in bed with Jared. Ethan springs into action after overhearring Theresa raving about her new love interest. "She's enthusiastic about the prospect of falling for this guy and says this is the first time she's felt a connection with anyone besides Ethan," sets up Eric Martsolf. "Even though this is the very thing Ethan has been telling her to do, he cant believe its actually happening." So Ethan, feeling territorial, decides to kiss his ex. "It's a complete role reversal," previews Martsolf. "She responds in typical Ethan style, giving in but then deciding, "No, we cant do this" and then giving in again. Ethan's going nuts. He doesnt know how to justify his behavior. It's no secret she's the woman that makes him tick." Ethan gets ticked off, though, when he later walks in on her having sex with Jared. But Ethan has a plan. "This guys Stuart Allen wants to bring a lawsuit against Crane and take them down," notes Martsolf. "In a rage of jealousy, Ethan accepts the case. "People need to be taught a lesson, dont they?" warns Martsolf.

Sneak Peeks (week of 8/28)...Sheridan's suspicion of Chris spikes. Jessica takes another hit. Tabitha catches a witchy bug. Fancy floats into Luis' arms.

8/28--Fox must wing it to silence Siren's curse.

Week of 9/4--Tabitha heads to Saturn. Julian offers Jared an indecent proposal. Fox gets an eyeful. Theresa and Ethan get the same wake up call.

James Stevenson is interviewed.

Thumbs Up! Passions hits a home run with Theresa and Jared.

Others (week of 9/4)...Fox attempts to murder Miguel. Sheridan and Luis share a kiss.

Jared tells Theresa he is falling in love with her.
Zodiaque
Manitou de la Parlotte

Message par Zodiaque »

Belle semaine et bien décus !!!! Veux tu ben me dire pourquoi quil va pas couché dans le lit a gwen pkoi que il fallais quil se tombe sur theresa la va arriver quelle va etre enceinte pis sa va etre encore de lui et il vont dire que sa va etre jared bla bla bla ..... MDRRRRR

Bon je trouve sa plate car j'aimais bien Fox et kay ensemble mais que veux tu la magie a gagné encore........

Bon dit moi pas que Sheridan va pleuré encore entk Je veux que Fancy sois dans la vie de Luis lollll
entk Merci encore une autre belle semaine en vue !!!

geneviève-2
Immortel du Domaine

J'aime pas l'acteur qui joue le 2ième Fox
voici des spoiler de NBC Ethan va coucher dans le lit de Theresa sans s'en apercevoir,Ethan va voir le Jaresa fair l'amour.Il est imbécile il reste avec Gwen à cause de ses voeux de mariages quand il aime Theresa.

Monday, August 28
Ethan pulls Theresa into a passionate kiss! Luis resorts to violence as he interrogates Spike. Kay works on the complicated spell to release Fox from the mermaid curse.
Tuesday, August 29
Theresa is hurt by Ethan’s actions. Luis runs a background check on Chris. To undo the curse, Kay and Endora trick Fox into performing ridiculous stunts.

Wednesday, August 30
Ethan considers taking a case that could jeopardize his relationship with Theresa. Jared surprises Theresa with a romantic lunch at an inn. A livid Sheridan chews out Luis.

Thursday, August 31
Ethan walks in on Theresa and Jared making love! Luis finds Fancy floating face down in the Crane pool. Kay begins to seduce Miguel!

Friday, September 1
Ethan accidentally crawls into bed with Theresa... Jared gets knocked out by a mysterious figure. Jessica is assaulted!

Wednesday, September 6
Fox attempts to murder Miguel!
Friday, September 8
Chad has a shady rendezvous at a motel!
Immortel du Domaine

Maussus Ethan va t'il se décider une fois pour toute ,Il fait du mal à Theresa.J'ai bien aimé Luis et Fancy ensemble,Je sais plus si je suis une fan du Jaresa ou du Therethan.
Zodiaque
Manitou de la Parlotte

Message par Zodiaque »

entk jai aimé la facon qu'elle as dit a Ethan et aussi comment jared il es doux avec !! entk si il serais engagé par Alistar je dirais quil a fais un bon choix lolllll

geneviève-2
Immortel du Domaine

Ethan est trop stupide pour quitter Gwen,qu'il lâche Theresa s'il ne veux pas quitter Gwen.
geneviève-2
Immortel du Domaine

Je déteste Gwen à cause que c'est Theresa qui mène les Cranes Industries et qu'un gars c'est présenté contre les Cranes industries elle veut que Ethan le représente pour mettre l'entreprise de Theresa à terre qu'elle garce. Sheridan est nonoune. --Message edité par geneviève-2 le 2006-08-30 14:19:42--
Zodiaque
Manitou de la Parlotte

Message par Zodiaque »

geneviève-2  a écritJe déteste Gwen à cause que c'est Theresa qui mène les Cranes Industries et qu'un gars c'est présenté contre les Cranes industries elle veut que Theresa le représente pour mettre l'entreprise de Theresa à terre qu'elle garce. Sheridan est nonoune.  
Je suis 100% d'accord avec toi lol sur toute la ligne j'ai hate de voir la face a Ethan quand il va voir jared et theresa dans le lit...et pour sheridan plz changer la vite lol es pas bonne elle et jaime bien cette acteur la qui fais chris aussi il joue bien le role

geneviève-2
Immortel du Domaine

Moi aussi pour Chris il est meilleure que l'acteur original.Pour  la Sheridan temporaire,je trouve que c'est une bonne actrice mais elle n'a pas de chimie avec Galen(Luis)
geneviève-2
Immortel du Domaine

J'aime ça voir Ethan Jaloux   ,la mauvaise nouvelle c'est qu'il va essayer de mettre les Cranes Industries par terre. ,Sheridan est naïve a propos de Chris.Kay se met les pieds dans les plats.
Zodiaque
Manitou de la Parlotte

Message par Zodiaque »

ouin j'ai vue celas a matin cest la que tous va sortir pour little ethan ca va mettre du piquant aussi .....

geneviève-2
Immortel du Domaine

Tu es en train de me dire qu'ils vont prendre pour Theresa? J'espère que oui j'espère qu'ils vont voir coment sont Ethan et Gwen qui passe pour une sainte.
geneviève-2
Immortel du Domaine

Beau moment entre Fancy/Luis Jared/Theresa.Bon a cause de Spike Jessica va se faire violer .Il manque d'électricité et sans le savoir Ethan et Theresa couche ensemble,je suis suir que pour Kay et Theresa il va y avoir une histoire de qui est le père.Trop Drôle Tabby avec son virus .
geneviève-2
Immortel du Domaine

J'ai manqué Passions  s.v.p quelqu'un peut t'il me dire se qui s'est passé?
geneviève-2
Immortel du Domaine

Quelqu'un sait t'il qui a attaqué Jared et Theresa? Bon ont aura tout vu l'a c'est Ethan qui parle de It's Fate.Le gars que Theresa a virée est-ce-que c'est lui qui lui l'a assomée?
Répondre

Revenir à « LA BOÎTE NOIRE »