Fallen Idol!!

Venez discuter ici des participants ainsi que tout ce qui entoure cette émission!
flashdance
Manitou de la Parlotte

Message par flashdance »

Salut!!

Il dise pas exactement c'est de quoi ils vont parler, mais il va y avoir de la contreverse par rapport à American Idol! À regarder si vous voulez savoir ce qu'il se passe derrière la scène! Voici le lien: http://abcnews.go.com/Primetime/Enterta ... 186&page=1 Ça va jouer le 4 mai à 10:00 sur ABC (poste 22 pour moi!)
Zoukie
Intronisé au Panthéon

Message par Zoukie »

Merciiiii Flashdance d'avoir parti le sujet!!  

Ca parle fort de ca en USA! En entrevue avec les journalises cette semaine,Constantine s'est fait parler de ca presque a toutes les entrevues!

Est ce que ce sera de vrais scoops,ou bien juste du ramassage de réseau jaloux du succès de l'autre...J'ai bien hâte de voir!!!
[img]http://www.domainebleu.ca/images/sigdb.gif[/img]
flashdance
Manitou de la Parlotte

Message par flashdance »

Zoukie  a écritMerciiiii Flashdance d'avoir parti le sujet!!  

Ca parle fort de ca en USA! En entrevue avec les journalises cette semaine,Constantine s'est fait parler de ca presque a toutes les entrevues!

Est ce que ce sera de vrais scoops,ou bien juste du ramassage de réseau jaloux du succès de l'autre...J'ai bien hâte de voir!!!

Moi aussi j'ai bien hâte de regarder ça!! J'ai entendu dire qu'ils vont passer un certain candidat en entrevue, je me souviens plus lequel... Mais apparement il aurait bcp de choses à dire!!! Esceque c'est tout simplement de la jalousie ou un mauvais perdant? J'en ai aucune idée, nous verrons bien ce qu'ils vont avoir à dire!! --Message edité par flashdance le 2005-05-01 13:24:05--
Sweet Angel
Magicien des Mots

Message par Sweet Angel »

Merci de cette information «Flashdance» !!!

Cela risque d'être fort intéressant, mais je doute que le candidat interrogé soit un de cette année, puisqu'ils doivent être liés par un contrat de non divulgation !!!

Et effectivement, il peut toujours y avoir de la jalousie qui poussent les gens à dire des choses qui ne sont pas nécessairement véridiques, mais malgré tout, c'est toujours intéressant d'avoir les 2 côtés de la médaille !!!
flashdance
Manitou de la Parlotte

Message par flashdance »

Sweet Angel  a écritMerci de cette information «Flashdance» !!!

Cela risque d'être fort intéressant, mais je doute que le candidat interrogé soit un de cette année, puisqu'ils doivent être liés par un contrat de non divulgation !!!

Et effectivement, il peut toujours y avoir de la jalousie qui poussent les gens à dire des choses qui ne sont pas nécessairement véridiques, mais malgré tout, c'est toujours intéressant d'avoir les 2 côtés de la médaille !!!
J'ai entendu dire que ça serait "un" candidat de cette année, donc un gars! Mais je me souviens plus lequel, j'ai vue ça sur une émission du genre Access Hollywood!! Encore là, nous allons avoir la confirmation sur le 4 mai!!  
Sweet Angel
Magicien des Mots

flashdance  a écrit
J'ai entendu dire que ça serait "un" candidat de cette année, donc un gars! Mais je me souviens plus lequel, j'ai vue ça sur une émission du genre Access Hollywood!! Encore là, nous allons avoir la confirmation sur le 4 mai!!  

Ah oui !!!
J'avoue que ça me surprend un peu, mais je doute que ce soit quelqu'un du "top 12" alors !!!

En tout cas, on verra bien le 4 mai !!!
Music Man
Illustre Pie

Message par Music Man »

Merci pour l'info. J'ai hate de voir ça !!
sakke
Magicien des Mots

Message par sakke »

J'ai aussi vu à une émission de type ET ou Access Hollywood... apparemment Paula aurait eu une aventure avec un participant de la deuxième saison. Il s'agira de Corey Clark....

Voici plusieurs liens:

http://news.google.ca/news?q=corey%20cl ... a=N&tab=in
Sweet Angel
Magicien des Mots

sakke  a écritJ'ai aussi vu à une émission de type ET ou Access Hollywood... apparemment Paula aurait eu une aventure avec un participant de la deuxième saison. Il s'agira de Corey Clark....

Voici plusieurs liens:

http://news.google.ca/news?q=corey%20cl ... a=N&tab=in

Ouch !!!
Si effectivement cette histoire est vraie, il aurait été mieux pour Paula que cette aventure ne se sache pas, car elle est suffisamment dans "l'eau chaude" par les temps qui court et spécialement avec AI !!!

En tout cas, j'espère juste que si ils ont eu une aventure ensemble, et bien, qu'il a au moins enlevé sa tuque et son col roulé vert pomme !!! Ouach !!!

flashdance
Manitou de la Parlotte

Message par flashdance »

Je vais dire comme vous autre.....OUCH!! En t-k, j'ai hâte de savoir l'histoire au complet!!!
zazoo
Manitou de la Parlotte

Message par zazoo »

Merci pour les infos!  

Ninty
Seigneur de la Causerie

Message par Ninty »

Vous etes sur qu'elle n'a pas couché avec Constantine? A voir comment elle pleurait la semaine passer....
Music Man
Illustre Pie

Message par Music Man »

LooL ! Sacré Paula !
sakke
Magicien des Mots

Message par sakke »

Ninty  a écritVous etes sur qu'elle n'a pas couché avec Constantine? A voir comment elle pleurait la semaine passer....

C'est très possible.... cela m'étonnerait pas pentoute!! Disons que c'est ça serait moins surprenant qu'avec Corey
Whenever
Immortel du Domaine

Message par Whenever »

ah ben caline, ça je savais pas. Mais ça me surprend un peu...je suis pas encore convaincu.

J'ai hate d'écouter l'émission!!

Zoukie
Intronisé au Panthéon

Message par Zoukie »

Whenever  a écritah ben caline, ça je savais pas. Mais ça me surprend un peu...je suis pas encore convaincu.

J'ai hate d'écouter l'émission!!

C'est même pas une rumeur When...C'est Ninty qui suppose ca!!

C'est pas la 1ère fois que Paula pleure pcq candidat quitte!
Whenever
Immortel du Domaine

Message par Whenever »

nenon je sais Zoukie que c'est pas vrai le truc de Constantine, je te parle de Corey lol.

Et pour ce qui est de Paula, je me rappelle lors d'un certain temps ou 3 "divas" étaient dans le bottom 3....................

flashdance
Manitou de la Parlotte

Message par flashdance »

C'est dure à dire avec Paula, elle m'a de l'air d'une femme sensible!! En t-k, si cela est vrai, elle les aime jeunes!!
Kat
Immortel du Domaine

Message par Kat »

Bon... j'avais pas vu le sujet (je savais pas le nom de l'émission, j'l'ai vu après coup... hehehe)  Mais voici ce que j'avais mis dans le topic que j'avais fait... c'est en anglais, mais intéressant, surtout le deuxième qui en dit plus long...

------------------------------------------------------
Yahoo News:

ABC TOUTS SPECIAL "AMERICAN IDOL" REPORT

LOS ANGELES - ABC's "Primetime Live" will air a special that the network said will "explore explosive claims about behind-the-scenes activities" at Fox's hit show "American Idol."

The hourlong report is scheduled for 10 p.m. EDT May 4.

Details about the planned report were unavailable, an ABC News spokesman said. A call seeking comment from Fox was not immediately returned.

"American Idol," in its fourth season and one of television's top-rated programs, gives singers a shot at a record contract.

While ratings have remained strong, there's been consistent fan grumbling about overloaded phone systems that have made it tough for some viewers to cast votes. "American Idol" also has been shadowed by contestants who were bounced after they failed to disclose personal information.

www.washingtonpost.com

"PRIMETIME" INDULGES ITS "IDOL" CURIOSITY

By Lisa de Moraes
Tuesday, April 26, 2005; Page C07

ABC News has discovered "startling" things about Fox's singing competition series "American Idol" -- just in time for the May sweeps!

In a news release more breathless than even an NBC promo for "ER" (you know, the ones that scream "a bomb goes off in the ER, Thursday at 10!!" only the "bomb" turns out to be some character having a nervous breakdown during his/her shift), ABC News announced yesterday that a special hour-long "Primetime Live" report "will explore explosive claims about behind-the-scenes activities at 'American Idol,' the hit television show that became a cultural phenomenon."
Corey Clark was booted off "American Idol." (By J. Viles -- Fox)

And, in a bit of understatement befitting a network news division, the special edition of "Primetime Live" has been titled "Fallen Idol."

ABC News had not contacted anyone at Fox with questions about "explosive claims" on "American Idol" as of presstime, according to a Fox rep. (However, ABC News has contacted public relations firm BWR, which represents the show, asking to interview the "American Idol" judges and the producers, the agency confirmed.)

The news release was unusually short and coy for a broadcast network news division, giving no indication of what these "explosive claims" are.

There have been lots of news reports lately about a book proposal from Corey Clark -- an "American Idol" contestant from a couple of editions back who was booted after the Web site the Smoking Gun posted a report saying he was due in court that month for allegedly assaulting his teenage sister and resisting arrest.

Clark claims in his book proposal that he had an affair with show judge Paula Abdul, and that she promised to help him pick tunes to sing during the competition and to spend millions promoting his career.

Oh, and Clark is preparing to release his first album.

In its report this week, the Globe, which seems to have the most dope on Clark's book proposal, quotes TV critic Marc Berman saying, "If the charges are true, then this is a huge scandal that could kill 'American Idol.' If a judge and a contestant have an affair, the future of the entire show is in jeopardy."

A call placed late yesterday to Abdul's publicist had not been returned at press time.

At the end of its posting on the Globe report on Clark's book proposal, the Web site Mediabistro yesterday cleverly added the words "Twenty One," "Charles Van Doren" and "Quiz Show," in order, it said, to make sure the story shows up "on the Google search about to be conducted by every lazy cultural commentator in the country."

Now we have, too.

"Fallen Idol" is scheduled to air at 10 p.m. on Wednesday, May 4. "Primetime Live" normally airs on Thursday. But, of course, Wednesday is results night on "American Idol."

Star on the Hollywood Walk of Fame notwithstanding, America is just not that into Ryan Seacrest.

A measly 4 million viewers tuned in to watch the Seacrest-hosted and executive-produced "American Top 40 Live" from 8 to 10 p.m. Sunday on Fox.

The special was based on Premiere Radio Networks' nationally syndicated "American Top 40" radio countdown show, which, in one of those incredible coincidences, is also hosted and executive-produced by Ryan Seacrest.

The live special, in which Ciara, J-Kwon, Black Eyed Peas and Avril Lavigne made special appearances to discuss how the "American Top 40" countdown show has propelled them to stardom, got trounced by a CBS movie about bionic locusts and a "Desperate Housewives" clip job called "Desperate Housewives: Sorting Out the Dirty Laundry."

"American Top 40 Live" had aired just four days after Fox devoted a good chunk of its "American Idol" results show to fawning over that show's host, who in yet another of those incredible coincidences just happens to be Ryan Seacrest, for getting a star on the Hollywood Walk of Fame. Which, in another of those incredible coincidences, had happened that same day.

After long and arduous negotiations with itself as well as the cast and crew of "Will & Grace," NBC Universal is wrapping up a deal to renew the sitcom for an eighth season, according to a source with knowledge of the talks who declined to be identified because keeping his job is more important than seeing his name in The TV Column.

NBC Universal will produce at least 24 episodes of the series for next season but will receive a smaller fee per episode from NBC Universal, only about $4 million instead of the current $5 million per this season, according to trade paper reports. This is understandable given that the show tumbled in the ratings this season without its "Friends" lead-in.

This season "W&G" is averaging 10.4 million viewers and ranks 43rd out of 194 shows. At the same point last season, it was clocking an average of more than 15 million viewers and ranked No. 16.

Among the 18- to 49-year-olds NBC and advertisers covet, the sitcom ranks No. 27 this season; same point last season it was a top 10 show.

On the other hand, "Will & Grace" is one of this season's most upscale series. According to a recent report from media buyer Magna Global, the series has the second highest ranking among 25- to 54-year-olds in households with an annual income of $125,000 or more, behind only the third edition of NBC's "The Apprentice."

In addition to that minimum of 24 episodes, trade papers reported, NBC Universal has ordered one of those clip-show specials that generally run right before a series finale.

Si j'en crois mon télé-horaire, ça parle pas the Primetime demain à 22:00, mais j'set mon vidéo pareil pour pas manquer ça...  

J'suis jamais ici, mais ça m'intéresse pareil...  J'ai suivi assiduement la première saison, j'ai lâché au cours de la deuxième... Mais j'suis curieuse de voir ce que ABC va sortir... même si c'est peut-être un coup de pub pour le gars dont ils parlent dans le deuxième article!  
Jadz
Magicien des Mots

Message par Jadz »

Merci Colargol ! j'avais lu ça ce matin (forum américain) et ça m'étais reparti d'l'idée  ;)

Ca d'l'air d'un coup d'pub on dirait. Vieille recette.

Répondre

Revenir à « AMERICAN IDOL / THE X FACTOR »