j'adore sa robeloft_great a écrit : Britney
Potins de Hollywood et bitcheries assorties !!!
Re: Potins de Hollywood et bitcheries assorties !!!
"La vie serait bien plus heureuse si nous naissions à 80 ans et nous approchions graduellement de nos 18 ans"
Mark Twain

Mark Twain

ses souliers sont ben trop gros pour ses piedsloft_great a écrit : Kay Panabaker
"La vie serait bien plus heureuse si nous naissions à 80 ans et nous approchions graduellement de nos 18 ans"
Mark Twain

Mark Twain

change de faceundomiel a écrit :
Mark Twain

Mark Twain

elle est pratiquement identiqueundomiel a écrit : Katie Holmes and Greg Kinnear seen doing a photo shoot for there lastest television mini series The Kennedys filming in Toronto, Canada.
le gars aussi tres ressemblant
Dernière modification par nancy31f le dim. oct. 03, 2010 6:25 am, modifié 1 fois.
Mark Twain

Mark Twain

son gars est en robeundomiel a écrit :
Mark Twain

Mark Twain

jpeut pas croire qu'on ca se farcir les 2 jeune moi qui deteste le pereundomiel a écrit :![]()
![]()
Mark Twain

Mark Twain

bouquet a écrit : Justin Bieber will make his prime-time acting debut this fall on ... "CSI"?
It's true. The pop sensation will guest-star in the season premiere of the 10-year-old CBS crime drama, playing a "troubled teen," the network says. He'll also return later in the season to continue the character's story.
"Every 20 years, a phenomenon like Justin Bieber graces our world," "CSI" executive producers Anthony Zuiker, Carol Mendelsohn and Don McGill say in a statement. "We'd like to believe that the phenomenon of 'CSI' has had the same impact on popular culture. The opportunity to bring them together in the premiere is a great treat for our audience and all of its new viewers. ... We're looking forward to Justin's dramatic star turn, not only in the premiere, but in a continuing seasonal arc."
Bieber will be playing a character named Jason McCann, a teenager who, according to CBS, "is faced with a terrible decision regarding his only brother -- a decision that leads him into an explosive confrontation with the CSIs." The story will begin in the season premiere and continue later in the season.
CBS is calling the "CSI" episode Bieber's acting debut -- although he did appear in a couple of sketches when he was the musical guest on "Saturday Night Live" last season. He's also played himself in a couple of Nickelodeon shows.
Bieber himself tweeted that he was working with an acting coach Thursday morning (July 22): "learning 'a new craft.'"
The season premiere of "CSI" is scheduled for Thursday, Sept. 23 -- place your bets now on how much Bieber's appearance will lower the show's demographics.
Follow Zap2it and Zap2itRick on Twitter and Zap2it on Facebook for the latest TV, movie and celebrity news.
Mark Twain

Mark Twain

quessé caundomiel a écrit :
Mark Twain

Mark Twain

ca pas d'allure faire dure de memeundomiel a écrit :
Mark Twain

Mark Twain

issshhh ca le vieillisait pas de cheveuxundomiel a écrit : Dexter star Michael C Hall looking healthy and happy again after battle with cancer
It's been a gruelling battle against cancer for Michael C Hall but, having been given the all-clear earlier this year, he appeared before fans yesterday in rude health.
The Dexter star was at the Comic Con International in San Diego, California, where he looked relaxed and happy.
Hall was diagnosed with Hodgkin's lymphoma last year and underwent a brutal chemotherapy and radiation treatment programme.
Mark Twain

Mark Twain

melou a écrit : [...]
![]()
![]()
Manue manque de temps ces temps ci...à travail très fort dans plusieurs sens du terme. Boulot, université, gym etc...
Pas sur que ça va la faire revenir mais on ne sait jamais
Je t'aimeeeeeeeundomiel a écrit : j'en veux un pour noël![]()
![]()
![]()
Faut croire !*Flocon* a écrit :[...]
Elle a entendu le call du cowboy ! Hiiiii Haaaaa !!!![]()
![]()
Lui itou il la trouve boringundomiel a écrit : [...]
est vraiment endormante elle![]()
le chien![]()
![]()
Kessé je disais?Manue a écrit : [...]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Si ya bin qqch dont je suis fière dans ma vie, c'est bien d'être posée avec lui !
Va se mettre à suivre South ParkMortine a écrit : [...]
Ils l'ont tué dans South Park. C'était jouissif.
shadow a écrit : [...]
J'me suis toujours demandé pourquoi son visage est si magané. Je suis sur qu'il y a moyen de faire arranger ca avec la chirurgie plastique
Je me suis toujours demandé pourquoi on ne pouvait pas l'accepter tel qu'il est tout simplement.
Olivia23 a écrit :
Allo
Olivia23 a écrit :
Allo
DANCING WHIT THE STARSMyselle a écrit : [...]
Coudon késsé qu'elle a fait pour avoir autant de publicité dans les médias ... à part avoir eu un bébé hors mariage alors que sa mouman pronait, à tout l'Amérique, l'abstinence jusqu'au mariage.![]()
Allo